مقاومت و باور به « ما می توانیم» مهمترین آموزه های دوران دفاع مقدس است

سردار مولایی با اعلام این خبر که عملیات خیبر به عنوان یکی از مهمترین عملیات های اجرایی دوران دفاع مقدس در البرز برجسته می شود گفت: مقاومت و باور به « ما می توانیم» مهمترین آموزه های دوران دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سردار یوسف مولایی» طی نشست با اصحاب رسانه که دوشنبه 24 شهریور در فرماندهی سپاه امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد گفت: مقاومت و باور به « ما می توانیم» مهمترین آموزه های دوران دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز افزود: جنگ تحمیلی علیه ایران به واقع یک هفته پس از انقلاب اسلامی در قالب واگرایی های قومی و قبیله ای و جنگ داخلی شروع شد.

وی توضیح داد: دشمنان و استکبار جهانی همواره نسبت به تحقق انقلاب اسلامی موضع گیری داشتند و برای مقابله با انقلاب از هر تلاشی در جهت نابودی آن انجام دادند.

سردار مولایی مطرح کرد: 30 شهریور سال 58 آغازگر جنگ تحمیلی علیه ایران به صورت رسمی است که طی آن رزمندگان و سربازان جان بر کف نظام جمهوری اسلامی ایران، مردانه در جبهه نبرد حق علیه باطل ایستادند.

به گفته وی، مقاومت نتیجه داد و هشت سال دوران دفاع مقدس سال های حماسه آفرینی بود و امروز واگویه و بازشناسی ابعاد مختلف جنگ تحمیلی مقاومت می تواند معجزه کند.

وی توضیح داد: مقاومت به عنوان یکی از آموزه های دینی است؛ ملتی که روی پای خود ایستاد و با تکیه با کمترین داشته های نظامی و ... امروز به ثبات در سطح منقطه و به قدرت نظامی رسیده است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) عنوان کرد: کمبود امکانات و تجهیزات نظامی همواره یکی از دغدغه هایی بود که با آن روبه رو بودیم و هستیم.

ما می توانیم را دوران هشت سال دفاع مقدس به ما آموخت

سردار مولایی با اشاره به اهمیت تکیه بر داشته ها و توانایی های داخلی مطرح کرد: ما می توانیم را دوران هشت سال دفاع مقدس به ما آموخت.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) عنوان کرد: وحدت مهمترین درس دوران دفاع مقدس است که همواره مورد توجه و دغدغه رزمندگان انقلاب اسلامی است.

وی توضیح داد: واقعه عاشورا در طول یک نیم روز اتفاق افتاد که طی این فرآیند زمانی ارزش های والایی در طول تاریخ همواره به ثبت رسیده است.

مولایی عنوان کرد: از سوم خرداد سال جاری در خصوص هفته دفاع مقدس برنامه ریزی شد و در این رابطه تولیدات، موشن گرافی، کلیپ و عکس و ... تولید شد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز تصریح کرد: سپاه درهر یک از استان های کشور یک عملیات را مورد توجه قرار می دهد و در البرز عملیات خیبر برجسته سازی می شود.

 

کد خبر 971672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha