آموزش مجازی، فرصت مطلوبی برای فرهنگ سازی در فارس است

قاسم پور گفت: آموزش مجازی، فرصت مطلوبی برای استان فارس است تا آموزگاران برای فرهنگ سازی رعایت نکات بهداشتی مربوط به کرونا عمل کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عبدالرضا قاسم پور»، امروز (دوشنبه ۲۴ شهریور) در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا و بازدید سرزده از مدارس شیراز گفت: وضعیت موجود در مدارس شیراز و حاشیه شهر شیراز گویای انجام برنامه ریزی مطلوب اداره کل آموزش و پرورش فارس است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار فارس افزود: ضد عفونی مدارس، رعایت نکات بهداشتی کرونا مانند استفاده از ماسک، نصب پوسترهای آموزشی و اعمال فاصله گذاری اجتماعی از جمله این اقدامات موثر است که در این بازدید رویت شد.

وی اضافه کرد: در حوزه مدارس مجازی نیز در استان، ارتباط مطلوبی با دانش آموزان برای آموزش انجام می شود که امیدواریم با مرتفع شدن مشکلات شبکه «شاد» این روند تسهیل شود.

قاسم پور تصریح کرد: آموزش مجازی، فرصت مطلوبی برای استان فارس است تا آموزگاران برای فرهنگ سازی رعایت نکات بهداشتی مربوط به کرونا عمل کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس با اشاره به شروع زودتر سال تحصیلی گفت: به دلیل تعطیل شدن زودتر مدارس به علت شیوع کرونا این تصمیم اتخاذ شد تا فرصت مرور دروس قبل مهیا شود.

کد خبر 971697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha