پویش «شیر خوار بی‌شیر» در همدان اجرا می‌شود

صالحی گفت: به یاد طفل شش ماهه کربلا حضرت علی‌اصغر (ع) و با هدف اهدا شیرخشک به کودکان شیرخوار محروم پویش «شیر خوار بی شیر» در همدان برگزار می‌شود.

«میلاد صالحی»، در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: به یاد طفل شش ماهه کربلا حضرت علی‌اصغر (ع) و با هدف اهدا شیرخشک به کودکان شیرخوار محروم، پویش «شیر خوار بی شیر» در همدان برگزار می‌شود.

دبیر مجمع فعالان مردمی عرصه جمعیت استان همدان ادامه داد: این پویش در راستای تعظیم شعائر دینی و به نوعی اجرای کمک‌های مومنانه با همکاری، موسسه فروغ اندیشه، موسسه خیریه الزهرا و جامعه ایمانی مشعر در استان اجرا می‌شود.

صالحی با اشاره به اینکه این پویش تا پایان اربعین حسینی ادامه دارد گفت: در راستای اجرای این پویش، 30 کودک محرو م از شیر مادر در استان شناسایی شده است که می‌توانند از ویزیت پزشک ماما و شیر خشک رایگان بهره‌مند شوند.

وی اضافه کرد: این کودکان به همراه مادران خود می‌توانند از ویزیت رایگان 3 پزشک ماما که با این مجموعه همکاری دارند بهره مند شده و طبق تشخصیص پزشک، شیر خشک (نوع 1، 2 ، 3) دریافت کنند.

صالحی با اشاره به اینکه بر اساس حد وسع و توان این مجموعه و نهاد‌های همیار، ما می‌توانیم تنها 2 شیر خشک به جامعه هدف این طرح اهدا کنیم گفت: در صورت کمک‌های مردمی و خیرین این تعداد می‌تواند افزایش داشته باشد.

مدیر موسسه فروغ اندیشه همدان ادامه داد: علاقمندان جهت شرکت در پویش «شیر خوار بی شیر » می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت 6063737004841928 به نام اندیشه نور الوند واریز نمایند.

صالحی گفت: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت Www.mfah.ir و یا آدرس @mfandisheh در پیام رسان تلگرام مراجعه کنند و شماره‌های 09186727280 و 08132534500 نیز آماده پاسخ گویی به عزیزان در این طرح است.

 

کد خبر 971731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha