کشف و ضبط کودهای فاقد شماره ثبتی و سموم کشاورزی غیرمجاز در خرامه

همتی گفت: در پی بازدید از فروشگاه های کشاورزی خرامه با حضور قاضی تعزیرات حکومتی استان فارس، تعزیرات شهرستان، مسئول حراست و تولیدات گیاهی، کودهای فاقد شماره ثبتی و سموم کشاورزی غیرمجاز کشف و ضبط شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «کاووس همتی»، امروز (سه شنبه 25 شهریور) از کشف نهادهای کشاورزی غیرمجاز در خرامه خبر داد و به خبرنگاران گفت: انواع کود و سموم کشاورزی غیرمجاز با ارزشی بیش از ۲۰۰ میلیون ریال از فروشگاه های کشاورزی خرامه کشف شد.

مدیر جهاد کشاورزی خرامه افزود: در پی بازدید از فروشگاه های کشاورزی این شهرستان با حضور قاضی تعزیرات حکومتی استان فارس، تعزیرات شهرستان، مسئول حراست و تولیدات گیاهی، کودهای فاقد شماره ثبتی و سموم کشاورزی غیرمجاز کشف و ضبط شدند.

وی اضافه کرد: پرونده متخلفان نیز به مراجع قضایی تحویل داده شد و به دلیل اینکه افزایش کمی و کیفی محصولات کشاورزی و تامین امنیت غذایی از مفاد اساسنامه سازمان جهاد کشاورزی است، رصد و پایش مستمر فروشگاه های کشاورزی و اجرای قوانین ارتقای سلامت جامعه همواره مورد توجه است.

 همتی با تاکید بر ضرورت ارتباط و مشاوره با کارشناسان بخش کشاورزی عنوان کرد: افزایش آگاهی و ارتقای دانش علمی بهره‌برداران مانع از جولان مفسدان اقتصادی در امور کشاورزی خواهد شد.

 مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرامه همچنین از کشاورزان خواست تا سموم و کودهای مورد نیاز خود را از فروشگاه های معتبر و دارای مجوز از سازمان جهاد کشاورزی تهیه کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را سریعا گزارش دهند.

کد خبر 972009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha