توجه ویژه به آموزش اعتقادی و دینی  اساتید در دانشگاه ها

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی گفت: توجه ویژه به آموزش اعتقادی و دینی اساتید در دانشگاه ها بخصوص دانشگاه آزاد از ضرورت های مهم فرهنگی جامعه است.

«حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی»، در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه، افزود: تغییرات به وجود آمده در دانشگاه آزاد اسلامی و استفاده از مدیران و مسوولان متعهد در این دانشگاه باعث خوشحالی بوده است.


نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه با بیان اینکه حفظ  و حراست از این روند بسیار مهم و ضروری است، گفت: اساتید در دانشگاه ها نقش بسیار مهم و تأثیر گذاری دارند و دانشجویان و مجموعه دانشگاه متأثر از اساتید هستند.


وی ادامه داد: در این راستا در انتخاب و گزینش اساتید باید دقت کرده و در طول دوران خدمتی نیز برای تقویت باورهای ایمانی و اخلاقی دوره های آموزشی و ضمن خدمت مؤثری برنامه ریزی و اجرا کرد.

 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی اظهار کرد: یادآوری دانسته‌ها و شنیدن تذکر باعث تقویت ایمان و اخلاقیات و آموزه های دینی در انسان‌ها خواهد شد.

 

این مسئول ادامه داد: در جامعه ای که معنویات و اصول اخلاقی نادیده گرفته شود شاهد رشد آسیب های اجتماعی و فرهنگی خواهیم بود.

 

قریشی خاطرنشان کرد: نقش اساتید در تبلور افکار عمومی در جامعه بی بدیل است و باید از این ظرفیت تاثیرگذار در تقویت بعد معنوی جوانان بهره گرفت.

کد خبر 972119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha