تجلیل از دست اندرکاران کارگاه تولید ماسک اداره کل اوقاف کرمانشاه

حجت الاسلام صالحی، گفت: بچه های مکتب امام حسین (ع) با تمام توان در بحران کرونا خدمت کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کرمانشاه و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه؛ طی مراسمی از خادمیاران رضوی که در کارگاه تولید ماسک اوقاف فعالیت داشتند تقدیر شد.

 

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان در این مراسم با اشاره به اهانت به ساحت نورانی پیامبر عظیم الشان اسلام گفت: امروزما محزونیم زیرا به پیامبر ما توهین کردند و دردناک تر این که حتی نمی توانیم تجمعی بکنیمکه مبادا شیعه ای به بیماری مبتلا شود و قلب نازنین امام زمان(عج) به درد آید و اگر امروز ساکتیم بخاطر قلب نازنین ایشان است.

حجت الاسلام و المسلمین محمد صالحی، افزود: الان ما در شرایط سخت هستیم وقتی این ویروس حمله ‌کرد دنیا متحیرماند، غربی ها تعادلشان را از دست دادند، تا آنجا که از یکدیگر حتی دزدی می کردند، غارت ماسک و امثال آن نشانه این عدم تعادل بود اما ما چگونه برخورد و مدیریت کردیم که همه انگشت به دهان ماندند.

 

وی اظهار داشت: ما بهترین نمونه از فرهنگ اهل بیت را در زمان کرونا دیدیم، نقش تربیت و فرهنگ محرمی را دیدیم، این بچه های جهادی و بسیجی و بچه های مکتب امام حسین بودند که آمدند وسط میدان خادمین امام حسین و امام رضا علیهما السلام.

 

وی ادامه داد: نتیجه این اقدامات انقلابی این شد که ما حتی برای کشورهای دیگر ماسک فرستادیم و این حاصل زحمت امثال شما بود.

 

مدیرکل اوقاف استان با بیان اینکه اگر اقدامات و کمک های مومنانه نبود معلوم نبود چه بلایی بر سر مردم‌می آمد، تصریح کرد: شما خادمین امام رضا (ع) که دل در گرو اهل بیت دارید به نیابت از خدمت در حرم امام رئوف کار کردید و نتیجه آن شد که به جرات عرض میکنم بکی از بهترین کارگاه های تولید ماسک کارگاه ما بود که به کمک شما فعالیت می کرد و حدود ۴۰۰ هزار ماسک تولید گردید‌

 

در پایان از هریک از دست اندرکاران و خادمیاران با اهداءلوح تقدیر و هدیه تقدیر شد.

کد خبر 972433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha