تهیه بسته های بهداشتی ویژه دانش آموزان نیازمند توسط کانون هلال احمر علوم پزشکی جهرم

نسابه گفت: بسته های بهداشتی و لوازم التحریر ویژه دانش آموزان نیازمند شهرستان جهرم به همت کانون هلال احمر علوم پزشکی جهرم تهیه و توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «سیدمحمودرضا نسابه»، امروز (چهارشنبه ۲۶ شهریور) در جمع خبرنگاران گفت: به همت کانون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جمعیت هلال احمر شهرستان جهرم بسته های بهداشتی و لوازم التحریر به ارزش بیش از 15میلیون ریال برای دانش آموزان کم برخوردار تهیه شده است.  

 

مسئول امور جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان جهرم افزود: این بسته های بهداشتی شامل صابون، دستمال کاغذی جیبی، ماسک و دستکش و بسته های لوازم التحریر نیز شامل کلاسور، مداد، دفتر، مداد تراش و مدادرنگی بوده است.

 

وی خاطرنشان کرد: بسته های بهداشتی با توجه به فرارسیدن فصل بازگشایی مدارس  و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی میان دانش آموزان مناطق محروم شهرستان جهرم در حال توزیع است.

 

نسابه به اهداف چهارگانه جمعیت هلال احمر اشاره کرد و گفت: تامین احترام انسان ها، کوشش در جهت برقراری دوستی و تفاهم متقابل و صلح پایدار میان ملت ها، تلاش برای تسکین آلام بشری و حمایت از زندگی و سلامت انسان ها بدون درنظرگرفتن هیچگونه تبعیض میان آنها از جمله این اهداف است که کانون های دانشجویی هلال احمر در قالب این اصول مشغول به فعالیت هستند.

 

 وی همچنین جذب، سازماندهی و تربیت دانشجویان به منظور آماده ساختن آنان در انجام خدمات  امدادی و اجتماعی مورد نیاز جامعه به ویژه هنگام بروز حوادث طبیعی و غیر مترقبه، همکاری داوطلبانه در فعالیت های فوق برنامه برای دانشجویان و نیز برنامه های خدمات بهداشتی و درمانی برای دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی، تقویت روحیه خدمت و همکاری، احسان و فداکاری و ایثار و از خود گذشتگی نسبت به هم نوعان و مجاهدت و مداومت در کسب توفیق خدمت خلق و ادای شکر نعمت خالق، پرورش جسمی، توانمندی و چالاکی همراه با تقویت روحیه جوانمردی و فتوت، شهامت، شجاعت و پرورش حس حق طلبی و... را از جمله اهداف کانون های دانشجویی هلال احمر عنوان کرد.

 

مسئول امور جوانان جمعیت هلال احمر جهرم از همکاری کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان در راستای کمک به دانش آموزان بی بضاعت قدردانی کرد و خواستار تداوم فعالیت های خیرخواهانه و عام المنفعه از سوی دیگر کانون های دانشجویی برای حمایت از اقشار بی بضاعت و محروم جامعه شد.

کد خبر 972565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha