تهیه پک لوازم‌التحریر ویژه دانش‌آموزان نیازمند صومعه‌سرا

فلاحتکار از تهیه و اهدای پک لوازم‌التحریر ویژه دانش‌آموزان نیازمند صومعه‌سرا خبر داد.

«مائده فلاحتکار» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: لوازم التحریر یکی از ارکان و اصلی‌ترین اجزای مورد نیاز دانش‌آموز در طول سال تحصیلی محسوب می‌شود.

 

مسئول بسیج رسانه صومعه‌سرا با بیان اینکه تامین نیازهای اولیه تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند موجب ایجاد آرامش فکری و روحی بیشتر در آنان می‌شود افزود: متاسفانه قیمت لوازم تحریر به خصوص کاغذ و دفتر در بازار نسبت به گذشته افزایش حدود سه برابر داشته و تهیه و خرید ان برای خانواده‌ها به خصوص خانواده‌های کم بضاعت بسیار دشوار و حتی غیرممکن شده است.

 

وی گفت: با توجه به موضوع مذکور، بسیج رسانه صومعه‌سرا در قالب گروه جهادی «لثارات الحسین(ع)» بر آن شد تا با مشارکت مردم نیکوکار به یاری خانواده‌های نیازمند شتافته و مهر کریمانه‌ای را امسال همه با هم برای دانش‌آموزان رقم بزنیم.

 

فلاحتکار با اشاره به اینکه تهیه هر بسته لوازم‌تحریر به ارزش بیش از 200 هزار تومان است تصریح کرد: تا کنون هزینه برای خرید بیش از 40 بسته جمع‌آوری شده و جمع‌آوری کمک‌های نقدی تا روز دوشنبه(31شهریور) ادامه دارد.

 

مسئول بسیج رسانه صومعه‌سرا با اشاره به اینکه همزمان با هفته دفاع مقدس این بسته‌ها به دست دانش‌آموزان بی‌بضاعت شناسایی‌شده می‌رسد خاطرنشان کرد: در صددیم تا 50 بسته لوازم تحریر بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع کنیم.

 

وی اظهار کرد: از کلیه خیرین و مردم نیکوکار درخواست می‌شود تا نذورات خود را برای خرید لوازم تحریر مورد نیاز دانش‌آموزان به شماره کارت«6273-8111-5766-8663» واریز کنند.

کد خبر 972674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha