مادر دو شهید دفاع مقدس دزفول درگذشت

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دزفول از درگذشت «مرحومه زهرا صلواتی‌زاده» مادر شهیدان صلواتی خبر داد.

«سید مجید موسوی» امروز (پنجشنبه ۲۷ شهریور) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول اظهار کرد: متاسفانه مادر شهیدان صلواتی که عمر با برکت خود را صرف تربیت فرزندان دلاور و ایثارگر کرد شب گذشته در سن ۸۲ سالکی دارفانی را وداع کرد.

 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دزفول افزود: ایثار و ایستادگی مادران شهدای عزیز که گران‌بهاترین سرمایه خویش را در راه خشنودی پروردگار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی، با اخلاص و بدون چشم داشت تقدیم کردند، غیرقابل توصیف است و کلمات قادر به ارج نهادن بر بزرگواری این بانوان والامقام نیست.

 

وی اضافه کرد: شهید حجت‌الاسلام علیرضا صلواتی‌زاده در تاریخ ۲۳ اسفند سال ۱۳۶۳و در عملیات بدر در منطقه مجنون به شهادت رسید.

 

موسوی ضمن تسلیت درگذشت این مادر شهید تصریح کرد: فرمانده شهید عبدالرحمان صلواتی‌زاده دیگر فرزند این بانوی فداکار در تاریخ ۴ اسفند سال ۶۲ در عملیات خیبر در منطقه پاسگاه زید مفقودالاثر شد که در سال ۸۲ شهادت وی تایید اما پیکر وی همچنان شناسایی و تفحص نشده است.

 

گفتنی است، حاج محمدرضا صلواتی دیگر فرزند این مادر فداکار نیز که از جانبازان بالای ۲۵ درصد دوران دفاع مقدس بود، سال گذشته پس از سال‌ها تحمل جانبازی درگذشت. 

 

حجت‌الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی امام جمعه دزفول، سید احمد آوایی نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی و علیرضا فرهمندپور سرپرست فرمانداری دزفول در پیام‌هایی جداگانه درگذشت مرحومه مغفوره زهرا صلواتی‌زاده را تسلیت گفتند.

 

کد خبر 972793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha