گروه‌های جهادی و مساجد خوزستان در زمینه اشتغالزایی از ظرفیت‌ جوانان انقلابی استفاده کنند

معلی از گروه‌های جهادی و مساجد خوزستان خواست تا در زمینه اشتغالزایی از ظرفیت‌ جوانان انقلابی استفاده کنند و گفت: با انجام این کار می‌توانیم بخش عمده‌ای از مشکلات اقتصادی مردم را برطرف کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سید مصطفی معلی» شامگاه (پنجشنبه ۲۷ شهریور) در نشست خبری در خصوص توزیع یک‌هزار بسته معیشتی توسط در مسجدالهادی آریاشهر اهواز، رزمایش «لبخند حضرت ۲» را نشان‌دهنده کرامت مردم ولایتمدار و مومن خوزستان دانست و اظهار کرد: این قرارگاه هیچ گونه پشتوانه دولتی ندارد و با کمک خیران یک‌هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته یک‌میلیون و ۲۰۰ هزار ریال تهیه و میان نیازمندان شهرستان اهواز توزیع شد.

 

فرمانده قرارگاه جهادی مردمی ارصاد ادامه داد: همچنین به همت نیروهای جهادی و حمایت خیران یک کارگاه خط تولید اتوماتیک ماسک در منطقه منبع آب اهواز به بهره‌برداری می‌رسد.

 

وی با بیان اینکه در این کارگاه فرصت شغلی برای هشت نفر ایجاد شده تصریح کرد: در شرایط کنونی با تامین ماسک بخشی از نیاز مردم برطرف می‌شود.

 

معلی افزود: این کارگاه مکانیزه ظرفیت تولید روزانه ۶۰ هزار ماسک را دارد که امید است با وجود سایر کارگاه‌های مشابه دیگر در زمینه تامین ماسک با کمبودی روبه رو نباشیم.

 

وی با اشاره به رزمایش لبخند حضرت یک ابراز کرد: در این رزمایش یک‌هزار بسته غذایی هر یک به ارزش یک میلیون و ۱۵۰ هزار ریال بین نیازمندان شهرستان اهواز توزیع شد اما در این مرحله علاوه بر توزیع این بسته‌ها در زمینه اشتغالزایی نیز اقدامات موثری صورت گرفت.

 

فرمانده قرارگاه جهادی مردمی ارصاد از گروه‌های جهادی و مساجد خوزستان خواست تا در زمینه اشتغالزایی از ظرفیت‌ جوانان انقلابی استفاده کنند و اذعان داشت: با انجام این کار می‌توانیم بخش عمده‌ای از مشکلات اقتصادی مردم را برطرف کنیم.

 

وی عنوان کرد: پیش از این نیز در مرداد امسال ۲۰ هزار بسته معیشتی به همت سپاه، دستگاه‌های اجرایی، خیران و گروه‌های جهادی بین نیازمندان خوزستان توزیع شد.

 

معلی در پایان یاد آور شد: کار این قرارگاه تنها به کمک خلاصه نمی‌شود بلکه به اشتغالزایی هم می‌پردازد و با توجه به منویات مقام معظم رهبری به این منظور پرداخته است.

 

کد خبر 972880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha