انتقاد به توافق امارات با صهیونیستها ۱۰ سال زندان دارد

یک فعال سیاسی در امارات گفته است که مقامات این کشور قوانینی سخت برای مجازات صداهای مخالف توافق این کشور با رژیم صهیونیستی هستند. گفته می شود ۱۰ سال زندان مجازات مخالفان این توافق تعیین شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از میدل ایستای، یک فعال سیاسی در امارات گفته است که مقامات این کشور قوانینی سخت برای مجازات صداهای مخالف توافق این کشور با رژیم صهیونیستی هستند. گفته می شود 10 سال زندان مجازات مخالفان این توافق تعیین شده است.

 

حمد الشمسی در گفتگو با روزنامه العربی21 گفت: ما در امارات متحده عربی به دنیا آمدیم و زندگی کردیم و می دانیم که موضع مردم امارات در حمایت قطعی از مردم و انتفاضه فلسطین است.

 

الشمسی در توضیح اینکه چرا تعداد محدودی از فعالان اماراتی صلح ابوظبی با اسرائیل را محکوم کرده اند ، گفت: پاسخ بسیار واضح است ، هر کسی از دولت انتقاد کند باید هزینه سنگینی بپردازد.

 

وی افزود: دولت امارات جریمه های سنگینی از یک میلیون درهم تا 10 سال زندان برای صداهای مخالف تعیین کرده است.

 

بحرین و امارات روز سه شنبه در طی مراسمی در واشنگتن توافق نامه های عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی امضا کردند. بسیاری از شخصیتهای عرب و مسلمان این واقعه را به عنوان خیانت آشکار به آرمان فلسطین محکوم کردند.

 

الشمسی گفت: دولت امارات متحده عربی برای خفه کردن احساسات ضد اسرائیلی در این کشور اقدامات گسترده ای انجام داده است. وی افزود: دولت تلاش كرده است تا ذهن مردم اماراتی را تغییر دهد و اولویت ها را در ذهن آنها تغییر دهد و در وهله اول ایران و در مرحله دوم ترکیه را به عنوان اصلی ترین نگرانی های خود نشان دهد.

 

شمسی فعال سیاسی مخالف دولت امارات که در حال حاضر در ترکیه اقامت دارد ، از عالی ترین مقام این کشور ، شورای عالی فدرال (FSC) خواست تا وارد عمل شود و با توافق مقابله کند.

 

وی گفت: نسل آینده این کشور FSC را تحت فشار قرار می دهد که چگونه چنین توافق نامه ای بدون تصویب آن امضا شده است.

کد خبر 973071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha