موضع مردم بحرین در مخالفت با توافق آل‌خلیفه و اسرائیل

هزاران نفر از مردم بحرین در روزهای گذشته به توافق رژیم آل خلیفه با رژیم صهیونیستی اعتراض کرده و شب گذشته نیز این تظاهرات ادامه داشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پرس تیوی، هزاران نفر از مردم بحرین در روزهای گذشته به توافق رژیم آل خلیفه با رژیم صهیونیستی اعتراض کرده و شب گذشته نیز این تظاهرات ادامه داشت. شبکه تلویزیونی لوءلوء بحرین از تجمع مردم بحرین و نادیده گرفتن حکومت نظامی گزارش داد.

 

بسیاری از مردم بحرین بدون توجه به قوانین حکومت نظامی مبنی بر عدم تجمع در اماکن عمومی علیه این توافق تظاهرات کردند.

 

آنها تابلوهایی داشتند که روی آنها نوشته شده بود: مرگ بر آمریكا و اسرائیل و نه به عادی سازی رژیم اشغالگر و همچنین پلاكاردهایی كه هرگونه مداخله رژیم اسرائیل در منطقه خلیج فارس را محكوم می كرد.

 

برخی دیگر با در دست داشتن پرچم های فلسطین ، اظهار داشتند که موضع منامه در قبال تل آویو و ادامه پوشش مطلوب روابط صلح آمیز توسط برخی از رسانه ها به نمایندگی از افکار عمومی بحرین نیست.

 

این شبکه گفت: مردم بحرین در کنار ملت فلسطین ایستاده اند و با هر موضع دولت خود در قبال صهیونیستها مخالف هستند.

 

بحرین و امارات متحده عربی روز سه شنبه توافق نامه های رسمی را در کاخ سفید امضا کردند که امکان عادی سازی روابط خود با اسرائیل را فراهم می کند. این معاملات توسط دونالد ترامپ ، رئیس جمهور ایالات متحده به ترتیب در اوایل ماه سپتامبر و ماه گذشته اعلام شده بود.

 

همه جناح های فلسطینی ، گروه های مخالف بحرین و بسیاری از محافل مستقل مسلمان ، روند عادی سازی را به عنوان خنجری در پشت ملت فلسطین و خیانت محض به علت آزادی خود از اشغال و تجاوز اسرائیل محکوم کرده اند.

کد خبر 973084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha