گرامیداشت هفته دفاع مقدس در صحن شورای شهر گرگان/ عاملان گرانی مزدوران آمریکایی هستند

مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس عصر امروز با حضور مسئولان ارشد نظامی گلستان در صحن شورای شهر گرگان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، دویست و چهل و هفتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان با ریاست «سید محمد مرتضوی» با دستور کار بررسی لوایح و نامه های رسیده برگزار شد.


همچنین نشست اعضای شورای شهر گرگان با فرماندهان نظامی و انتظامی استان گلستان از دیگر برنامه های  صحن شورای شهر گرگان بود.

 

«حسین ربیعی»، عضو شورای اسلامی شهر گرگان و آزاده هشت سال دفاع مقدس در این جلسه اظهار کرد: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی است تا چالش ها و تهدیدهایی که نظام مقدس جمهوری اسلامی با آن رو به رو است را بررسی کنیم.

 

عضو شورای اسلامی شهر گرگان ادامه داد: وقتی نیروهای مسلح ما این توانایی را دارند که پهپاد های پیشرفته آمریکایی را به زمین بنشانند، چرا نمی توانیم با فساد مبارزه کنیم و باید بررسی کنیم که ریشه این فسادها از کجا منشأ می گیرد و این چالش را از بین ببریم.

 

ربیعی بابیان اینکه هر کسی که امروز در کشور گرانی به وجود بیاورد مزدور آمریکا است، خاطرنشان کرد: آمریکا توان جنگ نظامی با جمهوری اسلامی را ندارد اما اگر از درون فکری نکنیم و مدیریت ستادی انجام ندهیم با مشکل رو به رو می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز مردم امنیت انتظامی می خواهند و مردم دوست دارند در آرامش زندگی کنند و جمهوری اسلامی ایران پنجمین کشور ثروتمند دنیا است و نباید برخی از مردم نیازمند در سطل زباله معاش خود را تامین کنند.

 

عضو شورای اسلامی شهر گرگان  تاکید کرد: متاسفانه برخی مسئولان وقتی به مسئولیت می رسند تنها به فکر خود هستند و هیچ خیانتی بالاتر از این نیست که نسبت به جانبازان و ایثارگران بی تفاوت باشیم.

 

«عبدالرضا دادبود»، شهردار گرگان نیز در این جلسه بیان کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس با کمترین امکانات و در بدترین شرایط توانستیم از کشور دفاع کنیم و اجازه ندادیم که یک وجب خاک در اختیار دشمن قرار بگیرد.

 

شهردار گرگان  ادامه داد: در حوزه دفاع مقدس و نشر آن کم کاری شده است و کارهایی در طول دو سال گذشته در مجموعه شهر گرگان برای نشر ارزش های دفاع مقدس صورت گرفته است.

 

دادبود بیان کرد: برای نشر ارزش های دفاع مقدس در گرگان برنامه هایی در دستور کار است و امیدواریم با اجرایی شدن آن بخشی از کوتاهی ها در گذشته جبران شود.

 

گفتنی است؛ در این جلسه اعضای شورای شهر گرگان برای مساعدت مالی به هیئت محبان قمر بنی هاشم(علیه السلام) موافقت کردند و همچنین مساعدت به یکی از پیمانکاران سیما و منظر شهرداری گرگان که به بیماری سرطان مبتلا شد از دیگر موضوعاتی بود که در جلسه امروز به تصویب رسید.

 

همچنین در این جلسه دو فوریت لایحه بیمه گروهی  شامل بیمه های آتش سوزی، مسئولیت ، شخص ثالث خودرو و مسئولیت کارکنان شهرداری خارج از کارگاه، بیمه تکمیلی به تصویب شورا رسید و اصل لایحه نیز در شورای اسلامی شهر گرگان مصوب شد.


در جلسه امروز نیز نسبت به واگذاری زمین به مدیریت موکب علی بن موسی الرضا(علیه السلام) استان گلستان از اراضی واقع در الغدیر 12 مورد تصویب اعضای شورای اسلامی شهر گرگان قرار گرفت.

 

همچنین اعضای شورای اسلامی شهر گرگان نسبت به لایحه شهرداری در خصوص املاک وراث واثقی(فرهنگسرا) تصمیم گیری کردند و  لایحه شهرداری در خصوص بیلان و تفریغ سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان در سال 96 نیز از دیگر موضوعاتی بود که امروز در صحن شورای اسلامی شهر گرگان مطرح شد.

 

کد خبر 973399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha