نمایشگاه گروهی ۷۰ هنرمند  ملایری با ارائه ۸۰۰ اثر هنری

حجت الاسلام ترکاشوند گفت: نمایشگاه گروهی ۷۰ هنرمند خوش ذوق ملایری با ارائه ۸۰۰ اثر هنری در ملایر برپا شده است.

به گزارش خبرنگار شبستان از ملایر «حجت الاسلام طالب ترکاشوند»  صبح امروز ( 30 شهریور )در مراسم افتتاح نمایشگاه گروهی هنرمندان ملایر گفت: این نمایشگاه  به همت جمعی از مربیان فارغ التحصیل رشته هنر و با همکاری و حضور 70 هنرمند و مربی خوش ذوق ملایری برپا شده است

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر افزود: این نمایشگاه در رشته های خوشنوسی، تذهیب ، نقاشی و طراحی ، رشته های چوبی( منبت ریزقلم، معرق، پیکرتراشی و...) چرم، رزین، ، گرافیک رایانه، گلدوزی، عروسک سازی، میناکاری، زیرلعابی، کاشی معرق، دکوپاژ، پتینه، سرامیک دست ساز دایر شده است.

وی افزود: مدیریت این گروه هنری را مهناز اسدی بر عهده داشته و اغلب مربیان این مجموعه هنری از فارغ التحصیلان رشته هنر هستند که در طول یکسال و نیم اخیر به  پرورش استعداد های هنری این شهرستان مشغول و تا کنون 250 هنرمند را آموزش داده اند.

وی افزود:  اولین نمایشگاه گروهی این مجموعه در مهرماه سال 98  برگزار شد که با استقبال خوب مردم فرهنگ دوست و علاقه مندان هنر قرار گرفت.

 حجت الاسلام ترکاشوند اضافه کرد: آثار هنرمندان  ملایری با 800 اثر هنری در این نمایشگاه ارائه و تا 5 مهر ماه 99 واقع در بلوار سیف الدوله (پارک) روبروی اداره مخابرات طبقه فوقانی پوشاک اسدی هر روز از ساعت 10 تا 13 و  17 تا 20 برای بازدید عموم دایر است.

کد خبر 973645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha