«شب‌‌های خاطره» در مساجد منتخب گیلان برگزار می شود

حجت‌الاسلام رضوانی‌نژاد از برگزاری ویژه‌برنامه « شب‌های خاطره» در مساجد منتخب گیلان همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد.

حجت‌الاسلام «محمدعلی رضوانی‌نژاد» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با اشاره به فرا رسیدن چهل سالگی دفاع مقدس و لزوم ترویج فرهنگ مقاومت وشهادت در این ایام اظهارداشت: به‌مناسبت‌ چهلمین سالگرد حماسه‌آفرینی ملت ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس، ویژه‌‌برنامه‌هایی به همت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان برگزار می‌شود.

 

مدیرستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با بیان اینکه به‌دلیل شیوع کرونا ویروس برنامه‌ها با محدودیت‌هایی برگزار می‌شود افزود: مراسم «شب‌های خاطره» با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری برتر گیلان در رویداد ملی فهما در مساجد منتخب برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس با شعار "ما قوی هستیم" برگزار می‌شود ادامه داد: این مراسم از ۳۱ شهریور تا ۷ مهر با حضور راویان دفاع مقدس در فضای باز مساجد و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و یا با بهره‌گیری از فضای مجازی دایر می‌شود.

 

به‌گفته رضوانی‌نژاد مسجد الهادی(ع)، مسجد صاحب‌الزمان(عج)، مسجد امام حسن مجتبی(ع)، مسجد حضرت ابوالفضل(ع)، مسجد فاطمه‌الزهرا(س) و مسجد امام علی(ع) از جمله مساجد مجری این طرح هستند.

 

وی پاسداشت و انتقال فرهنگ دفاع مقدس و آرمان‌های شهدا به نسل حاضر را از اهداف این مراسم عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: مساجد محلی برای ترویج فرهنگ استکبارستیزی، آموزه‌های دینی، بصیرت‌افزایی، بسیج امکانات و کمک به آسیب‌دیدگان است که در شرایط کرونایی امروز پشتیبان مدافعان سلامت بوده اند.

 

 

 

 


 

 

کد خبر 973669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha