آب رسانی به ۴۰۰ روستا در ۲۰ استان کشور

جانباز ، با بیان اینکه از ابتدای سال تا امروز آبرسانی به ۴۴۸ روستا انجام شده است گفت: آبرسانی به یک‌هزار و ۷۰۸ روستا در سال جاری پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، «حمیدرضا جانباز»  ظهر امروز (30 شهریور) در آیین افتتاح طرح‌های آبرسانی ۴۰۰ روستا در ۲۰ استان از طریق ویدئو کنفرانس  در همدان گفت: تمام فعالیت‌های آب و فاضلاب‌های شهری و روستای ادغام شده که با این اقدام بزرگترین کوچک‌سازی دولت شکل گرفت.

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور  با بیان اینکه در تمام استان‌ها شرکت‌ها مستقر شده و در اکثر استان‌ها ساختار ابلاغی شرکت‌ها اجرایی شده است، افزود: در هفته بیست و یکم پویش «هر هفته الف _ ب _ ایران» مراسم آبرسانی به ۴۰۰ روستا در ۲۰ استان با جمعیت ۲۸۱ هزار نفر و اعتبار ۳۷۹ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

 

وی با بیان اینکه از ابتدای سال آبرسانی به ۴۸ روستا افتتاح شده است افزود: هدف پویش در سال جاری آبرسانی به‌ یک‌هزار و ۷۰۸ روستا با جمعیت ۹۱۴ هزار نفر است که در پایان نیمه اول سال به این هدف دست یافتیم و ۴۴۸ روستا آبرسانی خواهد شد.

 

جانباز بیان کرد: تا پایان سال گذشته به ۷ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر آبرسانی شده بود و با این افتتاح به بیش از ۸ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر آبرسانی انجام خواهد شد.

 

 

کد خبر 973694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha