۲۳۷ بیمار کرونا در مراکز درمانی بستری هستند / تعداد بستری ها در حال افزایش است

حبیب زاده گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۶ نفر از بیماران کرونایی در مراکز درمانی بستری شدند و مجموع این بیماران به رقم ۲۳۷ نفر که متاسفانه تعداد بستری ها طی روزهای اخیر در حال افزایش است.

«شهرام حبیب زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: طی 24 ساعت گذشته 56 نفر از بیماران کرونایی در مراکز درمانی بستری شدند و مجموع این بیماران به رقم 237 نفر که متاسفانه تعداد بستری ها طی روزهای اخیر در حال افزایش است.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: وضعیت استان اردبیل دوباره به حال قرمز درآمده هست و هم اکنون تعداد بستری ها در 4 شهرستان اردبیل، مشگین شهر، خلخال و گرمی در حال افزایش است.

 

این مقام مسئول یادآور شد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا 6482 نفر بهبود یافته از مراکز درمانی استان مرخص شده اند و طی 24 ساعت گذشته نیز 36 بیمار پس از بهبودی از بیمارستان ها ترخیص شده اند.

 

وی خاطر نشان کرد: هم اکنون 51 بیمار کرونایی در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر متخصصان قرار دارند.

 

حبیب زاده افزود: همچنان از شهروندان درخواست می شود تا در رعایت ضوابط بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و شستشوی دست ها و فاصله گذاری اجتماعی همت بیشتری داشته باشند تا زمینه شیوع این بیماری در سطح جامعه کاهش یابد.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اذعان داشت: بیشتری تعداد بستری ها مربوط به شهرستان اردبیل است که نشان از کاهش مراعات های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی است که امیدواریم زنگ هشداری برای افزایش موازین بهداشتی در این شهرستان باشد.

 

حبیب زاده بیان کرد: با افزایش وضعیت هشدارها در مناطق مختلف استان تشدید در فعالیت های صنفی نیز با موافقت ستاد مقابله با کرونای استان اتخاذ خواهد شد.

کد خبر 973760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha