رانندگان لرستانی تسهلایت خسارت کرونا دریافت کردند

شرفی با اشاره به برنامه های حمایتی راهداری، گفت: تسهیلات کمک معیشتی کرونا به بالغ بر ۵۳ درصد رانندگان ناوگان حمل و نقل لرستان پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « عباس شرفی» امروز(30 شهریور) در جمع خبرنگاران،  اظهار داشت: بخش حمل و نقل از مشاغل آسیب دیده از بحران کرونا بوده است.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان با اشاره به برنامه های دولت برای جبران خسارت کرونا، افزود: ساماندهی معیشت رانندگان فعال ناوگان حمل و نقل از برنامه های جبران خسارت کرونا بوده است.

 

وی با بیان اینکه رانندگان ناوگان حمل و نقل به دلیل کاهش تقاضای سفر ناشی از شیوع کرونا متضرر شده‌ان، خاطرنشان کرد: تسهیلات کمک معیشتی کرونا به ۵۳ درصد از متقاضیان فعال در ناوگان حمل و نقل استان پرداخت شده است.

 

شرفی ادامه در این راستا تاکنون ۱۲ هزار و ۶۹۸ نفر از متقاضیان فعال ناوگان حمل و نقل استان جهت دریافت تسهیلات کمک معیشتی در سامانه کارا ثبت نام کرده اند.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان اظهار کرد: تلاش و پیگیری همکاران اداره کل در ثبت نام متقاضیان تسهیلات، اطلاع رسانی وسیع در فضای مجازی، رسانه ها و تبلیغات محیطی، کار جمعی و شبانه روزی و تعامل بین بخشی موجب استقبال رانندگان از طرح های حمایتی شده است.

کد خبر 973786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha