افتتاح بیش از ۲۷ پروژه تا پایان سال به نام شهدا در استان یزد

شریعتی با اشاره برگزاری کنگره ملی ۴ هزار شهید استان یزد گفت: بیش از ۲۷ پروژه تا پایان سال به نام شهدا در استان یزد افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « مسعود شریعتی» عصر روز گذشته در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه استان یزدضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: بسیاری از فداکاری ها و رشادت ها در دوران دفاع مقدس در زمانی به وقوع پیوسته که نسل دوم و سوم انقلاب به اهمیت آن واقف نباشند و این است که ما در حوزه کاری خود به خصوص در ورزش و جوانان بایستی در این مسیر حرکت کنیم و این رشادت ها را تبیین کنیم و با روش های مختلف فرهنگی وعلمی عمل کنیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد خاطرنشان کرد: با توجه به برگزاری کنگره ملی 4 هزار شهید استان یزد برنامه های ما تا پایان سال بر همین اساس ادامه دارد و برگزار می شود.

وی افزود: در راستای تبیین جایگاه جوانان و ورزشکاران در دفاع مقدس و یادآوری آن دوران می بینیم که در کشورهای متعدد شاهد سرباز وطن هستیم و ما خوشحال هستیم که نمادهای مختلفی در دفاع مقدس در این زمینه وجود دارد.

شریعتی ادامه داد: شناسایی زندگینامه 400 شهید ورزشکار استان در دستور کار ما است که خوشبختانه بخشی از آنها شناسایی شده و تاکنون نیز چند کنگره شهدای ورزشکار برگزار کردیم.

مدیر کل ورزش و جوانان یزد گفت: در سال گذشته زندگینامه شهدای ورزشکار شهر یزد به کتاب تبدیل شد و در ادامه نیز تمامی شهرستان ها را دنبال می کنیم.

شریعتی بیان کرد: تمامی برنامه های ما نشان دهنده به روز بودن و همراهی جوانان و ورزشکاران در زمینه رشادت های دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: بیش از 27 پروژه افتتاحی تا پایان سال داریم که با نامگذاری شهدا به بهره برداری می رسد.

کد خبر 973939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha