تداوم کمک های مومنانه ضروری است

آیت الله خاتمی با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی بر مقابله با ویروس کرونا، ضرورت کنترل و پیشگیری از بیماری توسط مردم و مسئولان را مورد توجه قرار داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امام جمعه زنجان شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد کرونا استان اظهار کرد: به منظور مقابله با ویروس کرونا و مواجه با پیک بیماری باید آماده بود.

 

آیت الله علی خاتمی با تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی، ضرورت کنترل و پیشگیری از بیماری را توسط مردم و مسئولان مورد توجه قرار داد.

 

وی با بیان اینکه با تقدیر از اقدامات خیرین در کمک به آسیب دیدگان کرونا و نیازمندان، خاطرنشان کرد: برای تقویت اطلاع‌رسانی، استودیو سلامت، دوباره راه‌اندازی شود.

 

استاندار زنجان هم بر ضرورت کار عملیاتی در مقابله با ویروس کرونا تاکید کرد و گفت: بی‌توجهی به راه‌حل‌ها و دستورالعمل‌ها در شرایط کنونی به معنای بی‌توجهی به سلامت مردم است.

 

فتح الله حقیقی با بیان اینکه با مدیریت در شرایط کنونی می توان این بیماری را کنترل کرد، افزود: نمونه بارز آن برگزاری عزاداری‌های محرم امسال منطبق با پروتکل‌های بهداشتی بود.

 

وی با اشاره به اینکه ایجرود یکی از شهرستان‌های دارای درگیری بالا با بیماری کرونا است، افزود: فرمانداران و مدیران مستقر در شهرستان‌ها باید به این موضوع بیش از گذشته توجه داشته باشند.

 

این مقام مسئول با یادآوری اینکه کنترل راه های مواصلاتی یکی از راه‌حل‌ها برای پبشگیری و مقابله با شیوع بیش از پیش این بیماری است، گفت: پذیرش مهمان از سایر استان‌ها موجب بدتر شدن شرایط می شود.

 

استاندار زنجان یکی از دغدغه‌های امروز را عرضه ماسک با قیمت بالا خواند و گفت: برای رفع این مشکل نیازمند کار عملیاتی هستیم.

 

حقیقی با بیان اینکه قیمت تعیین شده برای ماسک در استان هزار و ۳۰۰ تومان است و کسی حق فروش بالاتر از این قیمت را ندارد، گفت: آگاهی‌بخشی به عموم مردم در قالب انعکاس شکایات و تخلفات احتمالی از طریق کانال‌های ارتباطی می‌تواند بسیار نتیجه‌بخش باشد.

          

کد خبر 973959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha