تمام ظرفیت های کشور برای برگزاری نمایشگاه نهج البلاغه به کار گرفته می شود

میثم نمکی با بیان اینکه کاشان در سه دوره تاریخی پایتخت بوده است، گفت: امسال کاشان محل دایمی نمایشگاه نهج البلاغه می شود و از تمامی ظرفیت های کشور برای این رویداد استفاده می کنیم.

 به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، نشست خبری رویدادهای «جایزه سال تصویرسازی اشعار سهراب سپهری» و «جشنواره سالانه پرسبوک» با حضور هادی مظفری مدیرکل مرکز هنرهای تجسمی، سعید ابریشمی‌راد شهردار کاشان، میثم نمکی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان،  حسین صدقی، دبیر جایزه سال تصویرسازی اشعار سهراب سپهری در  دفتر امور موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

 

در این نشست «میثم نمکی»، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان گفت: کاشان منظومه درخشان در سپهر فرهنگی ایران است و شهر مفاخر هنر و خانه هاست و در هر شاخه ای می توانیم بزرگانی را نام ببریم.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان اظهار کرد: کاشان در سه دوره تاریخی پایتخت بوده است. در سال 97 پایتخت کتاب بوده و امسال کاشان محل دایمی نهج البلاغه خواهد بود و از تمامی ظرفیت های کشور برای این رویداد استفاده می کنیم.

 

وی با بیان اینکه سهراب دارای ظرفیت هنری جهانی است، گفت:  سهراب شاعر گمشده هاست اما معرفتی را ایجاد کرده و اقبال عمومی به او گویای موفقیت این مفاهیم انتزاعی است.

کد خبر 974264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha