برگزاری جشن گلریزان برای تکمیل پروژه پارک موزه دفاع مقدس مازندران

سردار ملکی از برگزاری جشن گلریزان خیرین مازندرانی در مرکز فرهنگی پارک موزه دفاع مقدس استان خبر داد و گفت: تکمیل این پروژه فرهنگی نیازمند توجه ویژه خیرین و مسئولین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، سردار «عبدالله ملکی» امروز(31شهریور) در دیدار اعضای ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس بسیج و سپاه کربلا با نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به تشکیل 15 کمیته استانی و 22 کمیته شهرستانی از افتتاح نمایشگاه استانی در پارک موزه دفاع مقدس در ساری خبر داد و گفت: 100 هزار نفر از رزمندگان دفاع مقدس مازندران صبح امروز همزمان با سراسر کشور تکریم شدند.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران شمار رزمندگان مازندران را 171 هزار نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد 91 هزار نفر بسیجی هستند.

 

وی در رابطه با برنامه‌های این اداره کل در هفته دفاع ‌مقدس سال جاری اظهار کرد: امسال 40 سالگی دفاع مقدس علی‌رغم محدودیت‌های موجود به‌علت شیوع بیماری کرونا، فعالیت های متناسب با چهل سالگی دفاع مقدس از 3 خردادماه آغاز شده و تا29اسفندماه ادامه دارد.

 

سردارملکی اضافه کرد: در ۲۴ بهمن به مدت یک هفته معرفی ظرفیت‌های حوزه دفاع مقدس در استان را خواهیم داشت، همچنین کارنامه‌های جنگ در حال آماده و چاپ است، برگزاری کنگره و اجلاسیه‌های عظیمی هم در دستور کار قرار دارد.

 

وی به رونمایی کتاب آیت الله «علی معلمی» نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائمشهر خبر داد و گفت: کتاب مرحوم آیت الله «نورالله طبرسی» نماینده سابق مقام معظم رهبری در استان مازندران نیز  به زودی چاپ می شود.

 

سردار ملکی از رونمایی از ۱۲ کتاب با موضوع دفاع مقدس و ۲۰ کتاب صوتی در هفته دفاع مقدس خبر داد و افزود: گلیریزان خیرین برای کمک به تکمیل پروژه پارک موزه دفاع مقدس، برگزاری جشنواره‌های مختلف، اجرای یادمان‌های مختلف و ... از دیگر فعالیت های متناسب به چهل سالگی دفاع مقدس است.

 

وی با بیان اینکه جشن گلریزان خیرین در مرکز فرهنگی دفاع مقدس برگزار می‌شود، پخش برنامه زنده کوله پشتی از سیمای مازندران و ویژه برنامه خط مقدم از صدای مازندران را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس اعلام کرد.

کد خبر 974294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha