«آخوندی» فرماندار شهرستان خوسف شد

طی مراسمی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی «محمدعلی آخوندی» به عنوان سومین فرماندار خوسف معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «ناصر خوش خبر» امروز (31 شهریور) در شورای اداری شهرستان خوسف، اظهار کرد: امیدواریم مسئولان در شرایط کرونایی و سخت تحریم ها بتوانند با بهره گیری از تمام ظرفیت ها در حوزه شهرستان خوسف در حوزه خدمت به مردم بدون منت کوشا باشند.

 

معاون سياسی، امنيتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی مسئولیت داشتن در نظام جمهوری اسلامی را یک فرصت برای مسئولان عنوان کرد و افزود: خدمت بدون منت برای مردم و دستگیری از ناتوان و گره گشایی از کار مردم را خدا می پذیرد به شرط اینکه باور داشتیم که خداوند ناظر بر اعمال و رفتار ما است.

 

خوش خبر به تکریم «محمد شفیعی» فرماندار خوسف اشاره کرد و گفت: در پی مسئولیت ها باید حقی را ناحق نکنیم و برای دنیای دیگران آخرت خود را به حراج نگذاریم.

 

وی با اشاره به اینکه برخی مدیران گام ها و تلاش های زیادی برای مردم در راستای کارهای دنیوی خود برداشته اند، گفت: امیدواریم همه ما مسئولان در نظام جمهوری اسلامی مسیر خود را در سایه توکل بر خدا و مدد از انفاس قدسی شهدا طی کنیم.

 

معاون سياسی، امنيتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در شرایط کنونی تحریم باید در کنار هم بودن، اتحاد و همدلی را تقویت کرد، گفت: در شرایط کرونایی و سخت تحریم ها و توطئه های دشمن در خاورمیانه و فضای مجازی می طلبد تا با اتحاد و همدلی قدرت مند ظاهر شویم تا نقشه های دشمن نقش بر آب شود.

 

خوش خبر با تاکید بر این مطلب که هر مسئول در جایگاه و گرایش سیاسی خود نباید تفرقه انداز باشد، ادامه داد: در بحث منافع ملی و مردم کسی حق ندارد بر منافع جناحی خود قد علم کند و منافع مردم را زیر پا بگذارد، خوشبختانه سیاست مدیریت استان به نحوی است که در شرایط کمبود اعتبارات، خراسان جنوبی همچون کارگاهی فعال هر روز طرح هایی برای افتتاح دارد.

 

وی با اشاره به حضور مسئولان کشوری در استان بیان کرد: کارنامه دولت در خراسان جنوبی قابل قبول است و اگر به توفیقی رسیده ایم به خاطر حمایت های مردم است.

 

معاون سياسی، امنيتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی یکی از اصول زیربنایی در حکمرانی خوب را مردم داری عنوان کرد و گفت: حکومت با مردم به توفیق می رسد و بدون مردم هیچ مسئولی ارزشی ندارد، لذا ساختارها و تشکیلات برای رفع مشکلات مردم است؛ ولی این روزها در حوزه های مختلف نارسایی هایی داریم، چراکه تحریم ها به شدت اعمال می شود و دشمن به دنبال بر اندازی اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

 

خوش خبر با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ما هنوز نتوانسته ایم مزیت های دفاع مقدس را خوب تبیین کنیم که مردم و جوان ما بتواند از آن استفاده کند، گفت: اینکه ما امروز در مقابل ابر قدرت آمریکا ایستادگی می کنیم نشان از دلاورمردی فرزندانی است که در هشت سال دفاع مقدس بدون در نظر گرفتن منافع خود، به روزهای خوش نظام تکیه کرده اند.

 

وی از مسئولان خواست تا خود را مدیون خون های شهدا بدانند و ادامه داد: اگر غیر از این عمل کنیم در حق خود و کسانی که از خود گذشتگی کرده اند جفا کرده ایم، مسئولان نظام با نام تبعیت از رهبری نباید تسلیم خواسته هایی شوند که بویی از دنیا پرستی و منفعت طلبی یا جناح خاص داشته باشد.

 

در پایان این جلسه «محمد علی آخوندی» مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری خراسان جنوبی به سمت سرپرستی فرمانداری خوسف معرفی و از اقدامات «محمد شفیعی» فرماندار قبلی این شهرستان تقدیر شد.

 

 

 

کد خبر 974301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha