تجلیل از ۴۰  رزمنده دفاع مقدس بهشهر در چهل سالگی دفاع مقدس

پورقربان گفت: در اولین روز از هفته دفاع مقدس، ۴۰ رزمنده دفاع مقدس در چهلمین سالگرد دفاع مقدس در بهشهر تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بهشهر استان مازندران، « حسن پورقربان» امروز ( 31 شهریور) در آیین نکوداشت فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس در سالن بصیرت ارشاد بهشهر اظهار کرد: در چهلمین سالگرد دفاع مقدس باید دستاورد ایستادگی و مقاومت 40ساله رزمندگان در طول این هشت سال به خوبی برای مردم و نسل جدید تبیین شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر افزود: هفته دفاع مقدس، فرصتی مناسب برای تبیین ارزش ها و آرمان های نظام است و باید از این فرصت ها استفاده  و خاطرات و دلاورمردی های رزمندگان بیش از پیش برای نسل جدید بازگو شود.

وی یادآور شد: هشت سال دفاع مقدس، هشت سال ایستادگی در برابر دشمنان تا دندان مسلح بود که ناجوانمردانه در برابر ایران اسلامی قد علم کردند تا صاحب این آب و خاک شوند که با دفاع همگانی مردم یک وجب از این آب و خاک به دشمن داده نشد.

پورقربان افزود: دفاع مقدس برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است و نمی توان به راحتی از ارزش های هشت ساله دفاع مقدس عبور کرد و لذا باید این ارزش ها به نسل جدید منتقل شود و برگزاری همایش های تجلیل از رزمندگان گامی برای تبیین ارزش های دفاع مقدس است.

 

فرمانده سپاه بهشهر در پایان گفت: در اولین روز از چهلمین سالگرد بزرگداشت دفاع مقدس در بهشهر، به نمایندگی از همه رزمندگان  از نیروهای سپاه، بسیج، ارتش و نیروی انتظامی و نظامی 40 رزمنده تجلیل شدند.

 

به گزارش شبستان، آیین نکوداشت از ایثارگران، جانبازان، فرماندهان، رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس به همراه استماع فرمایشات رهبری با حضور مسئولان شهرستان بهشهر در سالن بصیرت ارشاد بهشهر برگزار شد.

کد خبر 974309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha