بازداشت دهیار و یکی از کارکنان دهیاری روستای فرخ آباد در شهرستان فردیس

ناصرخاکی از اهتمام قضائی بر تخلف های صورت گرفته در روستای فرخ آباد خبر داد و گفت: دهیار و یکی از کارکنان دهیاری روستای فرخ آباد در شهرستان فردیس دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حسین ناصرخاکی» در جمع خبرنگاران از اهتمام قضائی بر تخلف های صورت گرفته در روستای فرخ آباد خبر داد و گفت: دهیار و یکی از کارکنان دهیاری روستای فرخ آباد در شهرستان فردیس دستگیر شدند. 

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس افزود: بنابر تحقیقات صورت گرفته پرونده تخلفات انجام شده در روستای فرخ آباد، اعم از دخل و تصرف در مزایده ها و مناقصه ها نسبت به بهداشت همچنین اخذ رشوه و کارچاق کنی از طرف متهمان جمع آوری و مورد رسیدگی قرار گرفته است. 

 

وی توضیح داد: این پرونده قضائی در شعبه چهارم بازپرسی دادسرای فردیس در حال رسیدگی است و انتظار می رود که با توجه به وسعت پرونده افراد بیشتری در این جریان بازداشت شوند. 

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس مطرح کرد: مسئولان در هر سمت و عنوانی که قرار دارند نسبت به حفظ اموال بیت المال باید خود را مسئول بدانند و نظام را فرصتی برای خیانت، فساد و جمع آوری ثروت تلقی نکنند. 

 

ناصرخاکی اظهار کرد: دادگستری تمام اهتمام خود را بر مبارزه با فساد و احقاق حقوق عامه مردم موظف می داند و در این رابطه نسبت به کوتاه کردن دست مردم اقدام می کند. 

 

 

کد خبر 974366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha