دوره آموزش مجازی کتابداری در کتابخانه های مساجد برگزار می شود

مظاهری از برگزاری دوره آموزش مجازی کتابداری ویژه کتابداران کتابخانه های مساجد چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: این دوره آموزشی به میزبانی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور برگزار می شود.

«محمدرضا مظاهری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: دوره آموزش مجازی کتابداری ویژه کتابداران کتابخانه های مساجد به میزبانی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: فهرست نویسی و سازماندهی مواد، اصول و مبانی کتابداری و اطلاع رسانی، خدمات عمومی در کتابخانه ها و اداره کتابخانه ها از جمله سرفصل های دوره آموزش مجازی کتابداری در کتابخانه های مساجد است.

 

وی، نرم افزارهای کتابخانه ای، حفاظت و نگهداری مواد، مجموعه سازی و مرجع و آرشیو را از دیگر سرفصل های دوره آموزش مجازی کتابداری در کتابخانه های مساجد عنوان کرد.

 

مظاهری گفت: دوره آموزش مجازی کتابداری در کتابخانه های مساجد کشور از ۳۱ شهریور آغاز شده و تا ۳۰ بهمن سال جاری ادامه دارد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پس از پایان دوره آموزش مجازی کتابداری و کسب امتیاز لازم، گواهی حضور در دوره آموزشی نیز صادر می شود.

 

کد خبر 974421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha