تقدیر از رزمندگان اسلام به همت فعالان کانون فرهنگی هنری بعثت کلور

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری بعثت شهر کلور گفت: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس به همت فعالان این کانون از رزمندگان و جهادگران دوران دفاع مقدس شهر کلور در مسجد جامع السادات تقدیر و تجلیل شد.

«سیده مرضیه قریشی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس به همت فعالان این کانون از رزمندگان و جهادگران دوران دفاع مقدس شهر کلور در مسجد جامع السادات تقدیر و تجلیل شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری بعثت گفت: این آئین معنوی به دلیل شرایط کرونایی با حضور تعداد محدودی از خانواده معظم شهدا و رزمندگان در مسجد جامع با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

 

 

وی یادآور شد: رزمندگان با حضور در جبهه های حق علیه باطل عزت و افتخار را نصیب نظام جمهوری اسلامی کردند و نسل امروز نیز باید با پیروی از سیره شهدا از این سرمایه های معنوی تقدیر و تجلیل کنند.

 

قریشی اذعان داشت: دوران دفاع مقدس دوران تجلی عزت و مقاومت برای ملت ایران اسلامی بود و امروز نیز باید این فداکاری و رشادت های برای نسل حاضر تبیین شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری بعثت افزود: بازگویی خاطرات رزمندگان یک برنامه آموزشی و درس ایثار و ایستادگی در برابر دشمنان برای نسل امروز است.

کد خبر 974490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha