ویژه برنامه «چرایی و چگونگی تجدید تجربه دفاع مقدس در گام دوم انقلاب» برگزار می شود

مدیر کل نهاد کتابخانه های عمومی استان اردبیل گفت: ویژه برنامه «چرایی و چگونگی تجدید تجربه دفاع مقدس در گام دوم انقلاب» به مناسبت چهلمین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس به صورت مجازی با حضور فرمانده سپاه ناحیه کوثر برگزار می شود.

«پروانه رضاقلیزاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: ویژه برنامه «چرایی و چگونگی تجدید تجربه دفاع مقدس در گام دوم انقلاب» به مناسبت چهلمین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس به صورت مجازی با حضور فرمانده سپاه ناحیه کوثر برگزار می شود.

 

مدیر کل نهاد کتابخانه های عمومی استان اردبیل تصریح کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا و تعطیلی کتابخانه های عمومی برنامه های کتابخوانی و ترویجی به صورت مجازی از طریق شبکه های اجتماعی پیگیری می شود.

 

این مقام مسئول افزود: نشست های تخصصی نیز از طریق فضای مجازی پیگیری می شود و بازتاب بسیار خوبی در بین مخاطبان دارد و مشارکت کننده رضایت خوبی از این برنامه های فرهنگی دارند.

 

وی یادآور شد: این ویژه برنامه روز چهارشنبه از ساعت 12 به صورت زنده از طریق صفحه اینستاگرامی کتابخانه عمومی استاد شهریار شهرستان کوثر به نشانی @lib.ostad.shahriyar.givi پخش خواهد شد.

 

رضاقلیزاده عنوان کرد: معرفی کتب با محتوای خاطرات، زندگینامه و وصیت نامه شهدا، رزمندگان و آزادگان طی هفته دفاع مقدس از طریق شبکه های اجتماعی به عمومی مردم از دیگر برنامه های فرهنگی نهاد کتابخانه های عمومی استان خواهد بود.

 

مدیر کل نهاد کتابخانه های عمومی استان اظهار داشت: برنامه های کتابخوانی برای اقشار مختلف مردم توسط کتابداران این نهاد از دیگر برنامه های است که از ابتدای شیوع بیماری کرونا در حال اجرا است و تاکنون توانسته مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند.

 

رضاقلیزاده تاکید کرد: کتاب بهترین ابزار برای معرفی فرهنگ و ایثار و شهادت برای نسل امروز است و باید انس با کتاب را به نوجوانان و جوانان آموخت.

کد خبر 974519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha