عمل به قرآن موجب عزت و اقتدار جمهوری اسلامی شده است

آیت الله عابدینی گفت: به برکت عمل به قرآن؛ کشور ما دارای عزت و اقتدار است و خداوند متعال فرموده است اگر به یاری دین خدا بیایید خداوند هم شما را یاری می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، آیت الله «عبدالکریم عابدینی» در مراسم زنگ مقاومت، ایثار و پیروزی که امروز (سه شنبه یکم مهر) در دبیرستان پسرانه شاهد قائم (عج) قزوین برگزار شد، بیان کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکایی ها خود را صاحب این کشور می دانستند و تمامی بخش های کشور ما در دست اجانب بود و در نتیجه دانشمندان و جوانان ما فرصت تولید نداشتند.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: هنگامی که هشت سال دفاع مقدس آغاز شد ما در کشور توان تولید هیچگونه سلاحی را نداشتیم زیرا زمینه ها و پشتوانه های خلاقیت در این کشور ایجاد نشده بود ولی به برکت انقلاب اسلامی امروز در سطح بالایی در عرصه نظامی قرار داریم.

 

وی عنوان کرد: در قرآن کریم آمده است هر کس به دشمنان تکیه کند از میان خواهد رفت و ما این امر را در تاریخ شاهد بودیم به طوری که صدام به چنین سرنوشتی دچار شد و توسط آمریکایی که حامی او بودند از بین رفت.

 

آیت الله عابدینی اعلام کرد: به برکت عمل به قرآن کشور ما دارای عزت و اقتدار است و خداوند متعال فرموده است اگر به یاری دین خدا بیایید خداوند هم شما را یاری می کند و ما این مهم را در تحقق انقلاب اسلامی مشاهده کردیم و در قرآن کریم هم آمده است همه عزت ها نزد خداوند متعال است.

 

در ادامه معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین اظهار کرد: یکی از ویژگی های انقلاب اسلامی، مردمی بودن آن است و انتخاب تمامی مسئولان از سوی مردم بیانگر ویژگی مردمی بودن انقلاب است.

 

«منوچهر حبیبی» با تبریک هفته دفاع مقدس توضیح داد: صدام با پشتیبانی کشورهای مختلف، جنگ را بر ما تحمیل کرد، ولی با حمایت های مردم و رهبری امام خمینی (ره) در این دفاع مقدس به پیروزی رسیدیم.

 

وی خاطر نشان کرد: دفاع مقدس کشور ما را به لحاظ امنیتی بیمه کرد و امروز وظیفه داریم فرهنگ ایثار و شهادت را بیش از پیش در جامعه ترویج دهیم.

 

کد خبر 974648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha