۲۴۷ نفر مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان های استان بستری است / ۳ بیمار کرونایی دیگر فوت کرد

حبیب زاده گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شدند که مجموع بیماران به رقم ۲۴۷ رسید.

«شهرام حبیب زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: طی 24 ساعت گذشته 35 بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شدند که مجموع بیماران به رقم 247 رسید.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: هم اکنون 55 بیمار بدحال در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر متخصصان قرار دارد.

 

این مقام مسئول اعلام داشت: طی همین مدت نیز 29 بیمار بهبود یافته از مراکز درمانی استان ترخیص شده اند که مجموع رقم بهبودیافتگان به 6 هزار و 541 نفر رسید.

 

حبیب زاده ادامه داد: متاسفانه 3 بیمار کرونایی دیگر نیز به دلیل وخامت شرایط عمومی جان خود را از دست داده اند.

 

وی بیان کرد: همچنان از شهروندان درخواست می شود تا در رعایت ضوابط بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و شستشوی دست ها و فاصله گذاری اجتماعی همت بیشتری داشته باشند تا زمینه شیوع این بیماری در سطح جامعه کاهش یابد.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل افزود: با مراقبت های بهداشتی شرایط شیوع این بیماری در سطح جامعه کاهش پیدا می کند و امیدواریم استمرار مداوم در استفاده از ماسک و شستشوی دست ها موجب نابودی این بیماری در سطح جامعه شود.

 

کد خبر 974671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha