تکریم از مقام شهید، تکریم انسانیت است

شریفی بابیان اینکه تکریم از مقام شهید، تکریم انسانیت است گفت: تکريم خانواده شهدا برای ما يک اصل ماندگار است و همگی مديون شهدا هستيم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «ابراهیم شریفی» امروز (سه شنبه ۱ مهر) در سیزدهمین هفته از طرح ملی «سه شنبه های تکریم» که با حضور مجازی و ارتباط تصویری با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور تکریم از خانواده شهیدان «سمیع و زاهدی» در دفتر امام جمعه شهرکرد برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: تکريم خانواده شهدا برای ما يک اصل ماندگار است و همگی مديون شهدا هستيم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه تکریم از مقام شهید، تکریم انسانیت است افزود: ما همگی خادم الشهدا بوده و مدیون خون شهدا هستیم.

 

وی ابراز کرد: خانواده شهدا همواره انرژی مضاعفی به ما می دهند و یار و مددکار ما هستند تا ما بتوانیم بر عهد و پیمان خود تا سپردن این انقلاب به صاحب اصلی کوشا باشیم.

 

شریفی بابیان اینکه تکریم خانواده شهدا برای ما یک اصل ماندگار است، افزود: گنجینه ارزشمند و زنده خانواده شهدا باید همیشه برای ما قابل دسترسی باشد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه تکریم از مقام شهید، تکریم انسانیت است گفت: تکريم خانواده شهدا برای ما يک اصل ماندگار است و همگی مديون شهدا هستيم.

 

خاطرنشان می شود: در این دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مشاور محترم وزیر و رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور به صورت ویدیو کنفرانس حضور داشتند و در پایان از حاجیه خانم زینب سمیع (مادر شهیدان سعید، بهرام و حمید زاهدی و خواهر شهیدان ولی الله، قدرت الله و عبدالله سمیع) که در سال ۱۳۷۴ نشان دولتی درجه یکم ایثار را دریافت نموده است، با اهدای لوح سپاس و هدایای فرهنگی تجلیل به عمل آمد.

 

کد خبر 974792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha