اقدامات وزارت آموزش و پرورش در اجرای سند تحول بنیادین آموزش

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به حضور وزیر آموزش و پرورش در نشست عصر امروز این کمیسیون برای بررسی اقدامات وزارت آموزش و پرورش در اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، از وعده وزیر برای پیاده سازی سند در مدارس در نشست امروز کمیسیون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از خانه ملت، احمد حسین فلاحی در تشریح نشست امروز (سه‌شنبه اول مهرماه) کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، اظهار کرد: نشست امروز با حضور وزیر آموزش و پرروش در راستای بیانات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص اجرایی شدن سند تحول بنیادین آموزش و پرروش تشکیل شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هدف اعضای کمیسیون این است که با برگزاری جلسات متعدد وظایف آموزش و پرورش و سایر دستگاه‌ها احصا و تعیین و مطالبه شود.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری توصیه کرده اند که باید بحث زیرنظام های سند تحول بنیادین تدوین شوند، افزود: در حال حاضر اسناد کلی وجود داشته و شاهد تنظیم زیرنظام ها نیستیم. ضمن اینکه میزان اجرای این سند باید قابل اندازه گیری باشد و کمیسیون در این راستا به دنبال تعیین شاخص برای اندازه گیری میزان اجرای آن است.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اضافه کرد: وزیر آموزش و پرورش نیز در نشست امروز تاکید داشت که عزم جدی برای اجرای سند تحول بنیادین در این وزارتخانه وجود دارد، اما سوال ما این بود که چرا زیرنظام ها تدوین نشده است؟ در نهایت وزیر آموزش و پرورش قول داد که هر چه سریعتر زیرنظام های مربوط به اجرای سند تحول بنیادین را تدوین تا اجرای این سند در مدارس ملموس شود.

کد خبر 974844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha