آقای روحانی از مواضع جمهوری اسلامی ایران دفاع اصولی کردند

سخنگوی هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنرانی شب گذشته رییس جمهور گفت: ‌آقای روحانی در این سخنرانی از مواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند.

محمد حسین فرهنگی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به سخنرانی شب گذشته رییس جمهور گفت: رییس جمهور دفاع اصولی از مواضع جمهوری اسلامی ایران داشتند و برای چندمین بار اعلام شد که در جهان رویه ای ناعادلانه و ناصحیح در جریان است.

 

 

سخنگوی هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آقای روحانی در این سخنرانی تاکید کردند که درست است ملت ایران تحت فشار هستند ولی استقلال شان را به هیچ کشوری واگذار نخواهند کرد، ضمن اینکه تاکید کردند که این مصافی است که ایستادگی ملت ایران در یک طرف آن و ائتلاف غیر قانونی و خلاف عرف برخی از دولت ها در یک سوی دیگر آن قرار دارد.

 

وی تصریح کرد: آقای روحانی به خوبی سیاست های خصمانه آمریکا را تشریح کردند و بر این مسئله که این کشور به دنبال زورگویی و قدرت نمایی است، تاکید داشتند.

 

فرهنگی خاطرنشان کرد: سخنان رییس جمهور در مورد اشغالگری های رژیم صهیونیستی و همچنین احقاق حقوق مردم فلسطین نیز بسیار خوب و مناسب بود.

 

 

 

کد خبر 975021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha