دفاع مقدس گنجینه همه معارف اسلامی است

حجت الاسلام علیزاده با بیان اینکه دفاع مقدس گنجینه همه معارف اسلامی است گفت: باید دفاع مقدس را به صورت یک مکتب، مکتبی مقدس دید زیرا مبدا همه موفقیت ها، خیرات و اقتدار و هر آنچه که امروز به آن افتخار می کنیم، بوده است.

حجت الاسلام «ستار علیزاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارداشت: حق دفاع مقدس با همه زحماتی که علاقه مندان و دلدادگان به انقلاب اسلامی کشیده اند با توجه به عظمت و نقش غیرقابل توصیفش در حفاظت از اسلام و انقلاب به خوبی ادا نشده است.
 
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان تاکید کرد: نقش مهم دفاع مقدس، احیای دین و ارزش های دین بود و هرکس با هر ظرفیتی که دارد باید در جهت تبلیغ و زنده نگه داشتن آن تلاش کند.
 
 
علیزاده خاطرنشان کرد: دفاع مقدس یک سرمایه معنوی، دینی و انقلابی و در عین حال عبرت آموز تاریخ اسلام و انقلاب اسلامی است.
 
 
وی با بیان اینکه دفاع مقدس به معنای حقیقی کلمه مظهر همه ارزش‌های الهی، دینی و قرآنی است، گفت: خلاصه آنچه در سیره اهل بیت(ع) می خوانیم را در دفاع مقدس دیدیم و شنیدیم.
 
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان اعلام کرد: دفاع مقدس چون برای خدا بود ماندگارترین جریان و دفاع نظامی در طول تاریخ بشریت است.
 
 
وی با اشاره به اینکه همواره به ارزش‌ها و معارف دفاع مقدس احتیاج داریم گفت: باید دفاع مقدس را به صورت یک مکتب، مکتبی مقدس دید زیرا مبدا همه موفقیت ها، خیرات و اقتدار و هر آنچه که امروز به آن افتخار می کنیم، بوده است.
 
 
علیزاده اذعان کرد: ایثارگرانی که هنوز در حال فداکاری بوده و رزمندگانی که هنوز سنگر مبارزه را رها نکرده اند، از سرمایه های ارزشمند و غیر قابل مقایسه با سرمایه های مادی هستند.
 
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان یادآور شد: دفاع مقدس پشتوانه بسیار ارزشمندی است که توانسته استکبار را به عقب براند و بازدارندگی برای نظام جمهوری اسلامی ایجاد کرده است.
 
 
وی با بیان اینکه دشمنی استکبار و جبهه کفر با دنیای اسلام و انقلاب اسلامی تمام شدنی نیست، گفت: حفظ آمادگی در برابر دشمنان یک دستور قرآنی است و این آمادگی تنها در حوزه نظامی نیست بلکه باید در همه زمینه ها توانمند شویم.
 
 
علیزاده اضافه کرد: تکیه بر توان داخلی که از تاکیدات رهبر معظم انقلاب است برگرفته از آیات قرآن کریم است.
 
 
وی گفت: جنگ با دشمنان و دفاع مقدس هنوز تمام نشده چرا که اکنون در جنگی به مراتب سخت تر از دفاع مقدس در حال مقابله با تهاجمات پیدا و پنهان دشمنان هستیم.
 
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با بیان اینکه در جنگ نرم کنونی باید گوش به فرمان ولایت فقیه باشیم، اظهار داشت: خط ولایت خط اسلام و انبیا و اولیاست. 
 
 
وی گفت: یکی از بهترین راه های مقابله با دشمنان خدمت به مردم است، هرچه قدر بیشتر به مردم خدمت کنیم نقشه های دشمنان کمتر به ثمر می نشیند.
 
 
علیزاده اظهار داشت: در هر مجموعه ای که هستیم هر چه بیشتر کار کنیم و خوب خدمت کنیم، شهدا از ما راضی تر خواهند بود.
 
کد خبر 975197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha