۱۴ عنوان برنامه هنری در خراسان جنوبی طی هفته دفاع مقدس اجرا می شود

کریمیان با بیان اینکه ۱۴ عنوان برنامه هنری در خراسان جنوبی طی هفته دفاع مقدس اجرا می شود، گفت: هنر می تواند به زیبایی ها و حقایق دفاع مقدس بپردازد و آن را مانند نگینی ارزشمند به جامعه ارائه دهد.

«مجید کریمیان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هر جامعه ای نیاز به عوامل پیش برنده دارد تا تهدیدها را به فرصت تبدیل کند و امید و اعتقاد یکی از این عوامل محسوب می شود.

 

مدیرکل حوزه هنری خراسان جنوبی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس به عنوان یک عامل پیشرفت کشور محسوب می شود، افزود: بر پایه آن می توانیم فشارهای متعدد در حوزه های اقتصادی و اجتماعی و سیاسی را تحمل کنیم و جلوی نقشه های دشمن را در داخل و خارج بگیریم و جامعه زنده و پویایی داشته باشیم.

 

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس نماد ایثار، شهادت و از خودگذشتگی و عدالت است، ادامه داد: در دوران دفاع مقدس عدالت اجتماعی و شایسته سالاری و توجه به اعتقادات دینی و عدم منفعت طلبی فردی بسیار پر رنگ بود و این موضوعات باعث ایجاد یک جامعه ایده آل شده بود که تمام دنیا آرزوی این جامعه را داشتند.

 

کریمیان در ادامه بیان کرد: با استفاده از خاطرات و مستندات دوران دفاع مقدس می توانیم جامعه را پیش ببریم و بر مشکلات اقتصادی و سیاسی پیروز شویم در صورتی این موضوع محقق می شویم که از درس های بزرگ دوران دفاع مقدس غافل نشویم.

 

مدیرکل حوزه هنری خراسان جنوبی با توجه به اینکه هنر یک پرداخت کننده است، ادامه داد: هنر می تواند به حقایق دفاع مقدس بپردازد و مانند نگینی ارزشمند به جامعه ارائه دهد و دوران دفاع مقدس زیبایی های بسیاری وجود دارد که هنر می تواند به آن ها توجه کند.

 

وی در پایان با بیان اینکه حوزه هنری استان برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس 14 عنوان برنامه هنری برگزار می کند، افزود: از جمله مهم ترین برنامه ها می توان به برگزاری شب خاطره دفاع مقدس با حضور رزمندگان، برگزاری شب شعر، تولید نماهنگ اثر تجسمی، تولید نمایش رادیویی با موضوع دفاع مقدس، اکران فیلم دفاع مقدس به صورت زنده، تهیه کلیپ معرفی شهدا، تولید 2 نمایش خیابانی با موضوع دفاع مقدس، برگزاری نمایشگاه ارائه محصولات دفاع مقدس و برپایی نمایشگاه یکصد اثر تجسمی با موضوع دفاع مقدس اشاره کرد.

 

کد خبر 975325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha