۶ هزار تماس شهروندان شیرازی به سامانه «۱۲۳» بهزیستی

ابراهیمی با یادآوری این مطلب که در هفته اول کرونا چهار هزار و ۸۰۰ تماس به سامانه «۱۴۸۰» گرفته شد، گفت: در ۶ ماه اول سال تعداد ۶ هزار تماس به سامانه «۱۲۳» را شاهد بودیم که خدمات رسانی کردیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «هادی ابراهیمی»، امروز (پنج شنبه 3 مهر) در مراسم توزیع بسته های معیشتی که در سالن «امام رضا (ع)»،‌ حرم مطهر حضرت سید علاالدین حسین (ع) برگزار شد، با اشاره به اینکه طرح «ایران همدل» از سوی مقام معظم رهبری، گفت: 3 میلیارد و 700 میلیون تومان در ماه محرم و صفر از طریق موسسات خیریه کمک جمع آوری شده است.

مدیر بهزیستی شیراز با اشاره به اینکه 40 هزار معلول تحت پوشش داریم که 25 هزار نفر از بسته های حمایتی استفاده کردند، تاکید کرد: 12 مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست در شیراز وجود دارد که 250 دختر و پسر بی سرپرست و بد سرپرست در آن مرکز ها نگهداری می شود.

وی با اشاره به اینکه 22 مرکز شبانه روزی انواع معلولیت ها در شیراز وجود دارد که یک هزار و 900 نفر معلول در آن نگهداری می شود، تاکید کرد: از ابتدای شیوع کرونا، استان فارس، توانست با برنامه ریزی منسجم کار را ساماندهی کند.

ابراهیمی تاکید کرد: بسته های معیشتی و بهداشتی بین معتادان متجاهر توزیع شده است تا مشکلات و آسیب های موجود کاهش یابد.

وی اظهار کرد: یکصد موسسه خیریه از ابتدای شیوع کرونا تا کنون کمک های زیادی کردند.

ابراهیمی با یادآوری این مطلب که در هفته اول کرونا چهار هزار و 800 تماس به سامانه «1480» گرفته شد، افزود: 12 هزار تماس در 6 ماه اول سال به این سامانه گرفته شد که پیرامون خانواده و کرونا مشاوره هایی به مخاطبین ارائه شد و همچنین در 6 ماه اول سال تعداد 6 هزار تماس به سامانه «123» را شاهد بودیم که خدمات رسانی کردیم.

 

کد خبر 975491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha