بحران آب شرب در کمین گلستان/ راه نجات گلستان جذب سرمایه گذار است

سنگدوینی گفت: اگر وضعیت آب شرب در گلستان مورد پیگیری قرار نگیرد در آینده ای نه چندان دور با بحران آب شرب روبه رو خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «رمضانعلی سنگدوینی» ظهر امروز(پنج شنبه ۳ مهر) در بیست و یکمین دوره جشنواره شهید رجایی، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: با توجه به اینکه استان ما نیاز به توسعه دارد باید برنامه توسعه ای برای استان دیده شود.

 

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی به بودجه ۱۴۰۰ اشاره کرد و ادامه داد: درخواست داریم قبل از بسته شدن بودجه جمع بندی با حضور مجمع نمایندگان و استاندار گلستان شکل بگیرد.


وی با بیان اینکه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در خصوص وضعیت آب شرب استان تذکر دادم، افزود: اگر این مسئله مورد پیگیری قرار نگیرد در آینده ای نه چندان دور با بحران آب شرب در استان گلستان روبه رو خواهیم شد.


سنگدوینی راه نجات استان گلستان را جذب سرمایه گذار خواند و یادآور شد: اگر  قرار است ۱۰ مدیر استانی برای ورود سرمایه گذار مجوز صادر کند از استاندار گلستان درخواست می کنم شخصا پیگیر روند صدور مجوز باشد و از سرمایه گذار با احترام استقبال شود.


نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی از مشارکت قرارگاه خاتم الانبیاء در گلستان قدردانی کرد و افزود: سرمایه اجتماعی مهم است، امروز مردم شرایط سختی را سپری می کنند و باید امروز سرمایه اجتماعی مورد توجه قرار گیرد و مسئولان باید برای حل مشکلات مردم وارد میدان شود.


وی به نقش بانک ها در رفع مشکلات مردم تاکید کرد و گفت: نیاز است بانک های استان برای رفع مشکلات مردم وارد عرصه شوند.


سنگدوینی بر لزوم فعال شدن اشتغال روستایی تاکید کرد و متذکر شد: باید برای ایجاد اشتغال و رونق تولید در روستاها تسهیلات ارزان قیمت در اختیار مردم قرار گیرد.

کد خبر 975602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha