افتتاح سالن ازدواج آسان آستان مقدس امامزادگان طاهر و مطهر(ع) خیرآباد

سالن ازدواج آسان آستان مقدس امامزادگان طاهر و مطهر(ع) خیرآباد با حضور مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان تهران افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران، سالن ازدواج آسان آستان مقدس امامزادگان طاهر و مطهر(ع) خیرآباد با حضور عبداللهی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان تهران، ائمه جمعه منطقه، فرماندار و جمعی از مسئولین افتتاح شد.
مجتبی عبداللهی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان تهران در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: چهلمین سالگرد دفاع مقدس را گرامی می داریم و یاد امام شهدا و شهدای دفاع مقدس و مدافعین حرم را گرامی می داریم و یقینا بدانیم اگر ما در این کشور امنیت و پایداری داریم بخاطر رشادت های این عزیزان بوده است.
وی ادامه داد: ما هر چه داریم از جنگ هست و جنگ یک نعمت الهی بود که باعث قدرتمند تر شدن نهال انقلاب شد.
عبدالهی در خصوص برنامه های اداره اوقاف در سطح استان تهران بیان کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه تلاشش بر خادمیت مردم است و در همین خصوص سومین مرحله رزمایش همدلی با توزیع ۵۰ هزار بسته معیشتی در استان توزیع و در برخی مناطق آماده توزیع است.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان تهران تصریح کرد:‌فعالیت های اوقاف و وقفیات فراوان است و از مدیران شهری درخواست داریم که اوقاف را یاری کنند و اگر طرح و ایده تاثیر گذاری برای هدایت به سمت کمک به جامعه خصوصا نیازمندان باشد ما استقبال خواهیم کرد.
وی ادامه داد: وقف سنت ماندگار یک خانواده است که سالیان متمادی ماندگار است و در موضوع عدالت اجتماعی و محرومیت زدایی می توانیم ادعا داشته باشیم که نقش اوقاف و وقف اساسی است.
عبداللهی به طرح این اداره و زیر مجموعه های آن در سطح استان تهران اشاره داشت و گفت: در تمامی امامزاده ها و بقاع متبرکه هیئت امنا و شورای فرهنگی و اجتماعی با حضور خیرین و معتمدین راه اندازی کرده ایم که امیدواریم با موفقیت این شورا، با شناسایی افراد نیازمند بتوانیم خدمات فراوان را ارائه کنیم  و بدانید، این خدمات در شهر اثرات فراوانی برای همه خصوصا محرومین دارد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان تهران در پایان ضمن تشکر از مردم دیار ۱۵ خرداد در تاریخ انقلاب اسلامی و قبل  از آن تصریح کرد: مردم این دیار اثرات زیادی در تاریخ خصوصا شکل گیری انقلاب اسلامی در قضیه ۱۵خرداد دارند.

کد خبر 975693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha