اجرای طرح« بهار یادگیری» در آستارا

معاشرتی از اجرای طرح« بهار یادگیری» به همت کانون امام مهدی(عج) در بندر مرزی آستارا خبر داد.

«رضا معاشرتی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا،اظهارکرد: دانش آموزان آینده سازان کشور و محور توسعه علمی بوده و توجه به این قشر از جامعه توسعه سایر بخش‌های اجتماعی و اقتصادی را به همراه دارد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری امام مهدی(عج) بندر آستارا از اجرای طرح«بهار یادگیری» در این شهرستان خبر داد و افزود: این طرح با هدف کمک رسانی و یاری رسانی به دانش آموزان و بهبود عملکرد تحصیلی آنان اجرا می شود.

 

وی جهت دادن به استعدادهای دانش آموزان را از دیگر اهداف اجرای طرح«بهار یادگیری» عنوان کرد و گفت: این طرح تا پایان سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ اجرا می شود.

 

معاشرتی در ادامه از همه اساتید، معلمین و مدرسان و همچنین دانشجویان برای همیاری و تدریس داوطلبانه به دانش آموزان در قالب این طرح دعوت به همکاری کرد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری امام مهدی(عج) اظهارکرد: کسانی که می خواهند در این کار ارزشمند و خیرانه مشارکت کنند می توانند با شماره ۰۹۳۰۷۵۶۳۵۵۸ تماس برقرار کنند.

 

وی افزود: کلیه کلاس هایی که در قالب طرح«بهار یادگیری» برگزار می شود به صورت حضوری و مجازی خواهد بود.

 

معاشرتی گفت: طرح«بهار یادگیری» به همت کانون فرهنگی و هنری امام مهدی(عج) و با مشارکت گروه جهادی خادم الشهدا و پایگاه بسیج شهید عظیم نوروزی برگزار می شود.

کد خبر 975845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha