بهره گیری از ظرفیت نخبگان رشته حقوق برای رسیدگی به مشکلات مردم ضروری است

بیرانوند با اشاره به اهمیت اندیشیده تمهیدات لازم برای تقویت جایگاه وکیل در جامعه، گفت: استفاده از ظرفیت نخبگان رشته های حقوق برای رسیدگی به مسائل و استیفای حقوق مردم ضروری است.

«علیرضا بیرانوند» در بازدید ازبرگزاری آزمون وکالت مرکزوکلای قوه قضائیه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: در این آزمون پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری رعایت و داوطلبان از ماسک استفاده کرده بودند.

 

مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری لرستان با بیان اینکه وکالت و جایگاه وکیل در جامعه خوب جا نیفتاده است، افزود: لازم است ارتقای جایگاه وکیل در جامعه تمهیدات لازم اندیشیده شود.

 

وی خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت نخبگان رشته های حقوق برای رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم و جامعه و استیفای حقوق مردم ضروری است.

 

بیرانوند با بیان اینکه بسیاری از مردم نسبت به حقوق خود آگاهی  و تخصص لازم را ندارند، افزود: ضرورت دارد که  نیاز جامعه  به وکیل از طریق برگزاری آزمون و به کار گیری وکلای توانمند پاسخ داده شود و مردم بتوانند در فرآیند دادخواهی وسایر امورزندگی از افراد متخصص در حوزه حقوق برخوردار شوند و مسائل و مشکلاتشان مرتفع شود.

 

مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری لرستان با تاکید بر ضرورت تقویت خدمت رسانی به مردم در عرصه های مختلف، اظهار کرد: دسترسی آسان مردم به وکلا می تواند بستری برای خدمت بهتر به مردم باشد.

 

کد خبر 975849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha