همایش سه‌ساله‌های حسینی در مسجد سنگ‌بست ماسال برگزار شد

سوات‌پور گفت: به همت کانون فرهنگی هنری جوانان پیرو ولایت ماسال همایش سه‌ساله‌های حسینی در مسجد سنگ‌بست ماسال برگزار شد.

«حسین سوات‌پور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال اظهار کرد: همایش سه ساله‌های حسینی به مناسبت سالروز شهادت دردانه سه ساله حضرت اباعبدالله الحسین، حضرت رقیه(س) به همت کانون فرهنگی هنری جوانان پیرو ولایت ماسال و با حضور جمع کثیری از مردم در مسجد حضرت علی‌ابن‌ابی‌طالب(ع) سنگ‌بست ماسال برگزار شد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری جوانان پیرو ولایت مسجد سنگ‌بست ماسال با بیان اینکه تعداد زیادی از نونهالان و نوجوانان همراه با والدین خود در این همایش معنوی شرکت و عزاداری کردند افزود: دختران خردسال نیز با پوشش چادر،  با دختر سه ساله امام حسین(ع) همنوا شدند.

 

وی با اشاره به اینکه حضرت رقیه(س) از جمله جلوه شکوه و عظمت حماسه عاشورای حسینی و برای آزادگان جهان دارای پیام‌هایی بزرگ است گفت: این همایش با هدف تبیین سیره و منش اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در جامعه به ویژه بین نونهالان برگزار شد.

 

سوات‌پور با اشاره به مصائب عاشورا و مسیرکوفه و شام تصریح کرد: مصائبی را که یادگار سه ساله حضرت اباعبدالله الحسین(ع) از کربلا تا کوفه و از کوفه تا شام دید، وجدان هر انسان آزاده و صاحبدلی را می‌آزارد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری جوانان پیرو ولایت مسجد سنگ‌بست ماسال خاطرنشان کرد: یکی از بهترین راه های اشاعه فرهنگ حسینی و فاطمی آشنا کردن بیشتر خانواده‌ها با سیره و روش و سبک زندگی معصومین(ع) و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی است.

 

 

کد خبر 975978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha