رزمندگان سند تاریخ شفاهی دوران دفاع مقدس هستند

اسحاقی با تشریح فعالیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در هفته دفاع مقدس، گفت: رزمندگان سند تاریخ شفاهی دوران دفاع مقدس هستند.

«سید ناصر اسحاقی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس رزمندگان و ایثارگران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با اشاره به فعالیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در هفته دفاع مقدس، تصریح کرد: رزمندگان سند تاریخ شفاهی دوران دفاع مقدس هستند و این ویژه برنامه با هدف تکریم از خدمات آنها در دوران دفاع مقدس صورت گرفت.

 

این مقام مسئول ادامه داد: نمایشگاه چهل سال فعالیت این اداره کل در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بیان ایثارگری رزمندگان دوران دفاع مقدس در محوطه این اداره کل برپا شده است.

 

اسحاقی تاکید کرد: آلبوم رزمندگان این اداره نیز که در دوران دفاع مقدس حضور داشتند، گردآوری شده است و به صورت نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفت.

 

وی یادآور شد: بازدید از نمایشگاه رزمی – فرهنگی، مشارکت در برنامه های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی کتب دوران دفاع مقدس از دیگر برنامه های صورت گرفته به مناسبت هفته دفاع مقدس است.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: به دلیل شیوع بیماری کرونا بسیاری از برنامه های حضوری این اداره کل لغو شد اما تلاش شده است که این برنامه ها از طریق فضای مجازی پیگیری شود.

کد خبر 975993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha