حدود ۱۵ درصد از معلمان خراسان شمالی وارد «شاد» نشده اند

رییس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: حدود ۱۵ درصد از معلمان استان هنوز وارد شبکه «شاد» نشده اند.

«فرامرز صدقی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با بیان اینکه حدود 15 درصد از معلمان خراسان شمالی هنوز وارد شبکه «شاد» نشده اند، اظهارکرد: این معلمان به علت عدم احراز هویت، در دسترسی به برخی کلاس ها در شبکه شاد دچار مشکل هستند.

 

رییس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش خراسان شمالی افزود: بیش از 72 درصد از دانش آموزان استان، که معادل 124 هزار نفر است، تاکنون وارد شاد شده اند.

 

صدقی خاطرنشان کرد: برخی از دانش آموزان به علت دسترسی نداشتن به تجهیزاتی همچون گوشی هوشمند و یا تبلت، از آموزش های فضای مجازی و شبکه شاد، بی بهره اند.

 

وی درباره دسترسی مدارس به اینترنت هم گفت: امسال طرح اتصال رایگان برای هزار و 200 مدرسه در 720 نقطه استان که اینترنت نداشته و یا با مشکل همراه بود، اجرا شد و در آن، بیش از تعهد به مدارس، اینترنت داده شد.

 

رییس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش خراسان شمالی  خاطرنشان کرد: در این طرح، بیش از هزار و 400 مدرسه از اینترنت رایگان برخوردار شدند.

 

 

کد خبر 976053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha