تغییر در آرمان ها و باورها مهمترین هدف استکبار در جنگ شناختی است

امیدیان با اشاره به اهمیت شناخت اولویت ها و فوریت های جنگ شناختی گفت: تغییر در آرمان ها و باورها مهمترین هدف استکبار در جنگ شناختی است.

خبرگزاری شبستان - البرز: « حسین امیدیان» در خصوص جنگ شناختی گفت: جنگ شناختی تغییر باورها و افکار است که ابزار مرتبط با خود را دارد. 

 

دبیر قرارگاه خاتم الاوصیاء استان البرز افزود: ترس، تردید، ضعف، تغییر انگیزه ها و ... از جمله نتایجی است که استکبار به واسطه جنگ شناختی در افراد مختلف جامعه ایجاد می کند تا به این واسطه اهداف اصلی خودش را پیاده کند. 

 

وی تغییر در آرمان ها و باورها را مهمترین هدف استکبار در جنگ شناختی خواند و اظهار کرد: جنگ شناختی به واقع با ما چه می کند؟ پاسخ این است که به وسیله ابزار مختلف مانند اخبار دروغ، فشار نظامی و تهدیدهای مختلف نتایجی به بار می آورد که یکی از آن ها می تواند تغییر در آرمان ها باشد. 

 

پژوهشگر انقلاب اسلامی مطرح کرد: ظلم ستیزی، فساد ستیزی، بالا بردن تقوای اجتماعی از جمله آرمان های ما است که دشمن با بهره برداری از جنگ شناختی این مولفه ها را در ما تغییر می دهد. 

 

امیدیان ادامه داد: به عنوان نمونه دستاوردهای انقلاب اسلامی که به عنوان یکی از آرمان هایی است که دشمنان همواره سعی داشتند که القاء کنند که این شدنی نیست. 

 

دبیر قرارگاه خاتم الاوصیاء استان البرز افزود: بمباران دشمن امروز بر روی جریان فعال فرهنگی است که تصور و احساس کند که دیگر نمی تواند کار کند مثلا بی حجابی همه جا را گرفته است و بزرگنمایی هایی که دل افراد فعال جریان فعال فرهنگی را خالی کند. 

 

 

کد خبر 976108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha