حضور اعضای کانون فرهنگی هنری المهدی (عج) شهر آبی بیگلو بر مزار شهید مدافع حرم «علی سیفی»

مدیر مسئول کانون کانون فرهنگی هنری المهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) از حضور اعضا و فعالان این کانون به همراه بسيجيان مسجد جامع شهر آبی بیگلو شهرستان نمین بر مزار شهید مدافع حرم «علی سیفی» در اردبیل خبر داد.

«فرهاد داداش زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: اعضا و فعالان کانون فرهنگی هنری المهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) به همراه بسيجيان مسجد جامع شهر آبی بیگلو شهرستان نمین بر مزار شهید مدافع حرم «علی سیفی» در اردبیل حاضر شدند.

 

مدیر مسئول کانون کانون فرهنگی هنری المهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) تصریح کرد: ارادت مندان این شهید بزرگوار از شهر آبی بیگلو تا شهر اردبیل رنج سفر را متحمل شدند تا به مناسبت هفته دفاع مقدس از رشادت های و دلاوری های این شهید مدافع حرم با قرائت فاتحه تقدیر کنند.

 

وی افزود: شهدا بهترین الگو برای نوجوانان و جوانان عصر حاضر هستند که با الهام از فداکاری آن عزیزان سفر کرده در برابر مشکلات جامعه ایستادگی کنند.

 

داداش زاده یادآور شد: دوران دفاع مقدس ابعاد پنهان و زوایای نامعلومی در خصوص کینه توزی دشمنان اسلام و انقلاب دارد که باید توسط جوانان آشکار و بیان شود.

 

مدیر مسئول کانون کانون فرهنگی هنری المهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) بیان کرد: تبعیت رزمندگان از رهبری و فرماندهی امام خمینی (ره) زمینه پیروزی دفاع مقدس را مهیا کرد و امروز نیز جوانان باید با پیروی از ولایت و فرماندهی امام خامنه ای زمینه پیروزی و مقاومت در برابر تهاجم فرهنگی غرب را فراهم کنند.

 

شهید مدافع حرم علی سیفی متولد 1370 بود و در سال 1396 به صورت داوطلبانه با حضور در جبهه سوریه برای دفاع از حریم اهل بیت (علیهم السلام) در منطقه حما به فیض شهادت نائل شد.

کد خبر 976143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha