طرح «شنبه ها با کتاب» در کانون فرهنگی هنری شهدای ایران آباد اجرا شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای ایران آباد گفت: طرح «شنبه ها با کتاب» در کانون فرهنگی هنری شهدای ایران آباد با معرفی کتاب «ذوالفقار» به مناسبت هفته دفاع مقدس اجرا شد.

«عادل محرمی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: طرح «شنبه ها با کتاب» در کانون فرهنگی هنری شهدای ایران آباد با معرفی کتاب «ذوالفقار» به مناسبت هفته دفاع مقدس اجرا شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای ایران آباد تصریح کرد: این برنامه فرهنگی با حضور امام جماعت مسجد جامع روستای ایران آباد برای معرفی کتاب به اعضا و فعالان این کانون برگزار شد.

 

وی ادامه داد: کتاب «ذوالفقار» برش هایی از خاطرات شفاهی شهید حاج قاسم سلیمانی که در این برنامه بخشی های از این کتاب مطرح شد.

 

محرمی عنوان کرد: نسل امروز باید با سیره و زندگینامه شهدا آشنا شوند تا بتوانند ادامه دهنده راه شهدا در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی باشند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای ایران آباد افزود: طرح «شنبه ها با کتاب» در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی به صورت هفتگی در این کانون اجرا می شود.

 

کتاب «ذوالفقار» در سال 1398 توسط علی اکبری مزدآبادی به رشته تحریر درآمد و در این کتاب 248 صفحه ای خاطراتی از مجاهدات های شهید حاج قاسم سلیمانی در دوران دفاع مقدس تا جبهه مقاومت سوریه و عراق بیان شده است.

کد خبر 976171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha