«آبادان یازده ۶۰» به گیشه «تماشاخانه» رادیو فرهنگ رسید

مجله فرهنگی- هنری«تماشاخانه» رادیو فرهنگ با بخش های مختلف شنبه ۵مهرماه به معرفی و بررسی فیلم « آبادان یازده ۶۰ » در می پردازد.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی رادیو فرهنگ؛ برنامه «تماشاخانه» مجله رادیویی فرهنگی و هنری است که در بخش های متنوع رویدادهای تاتر و سینما را مورد توجه قرار می دهد.


در «گیشه» تماشاخانه رادیو فرهنگ امروز فیلم سینمایی «آبادان یازده۶۰»« ساخته «مهرداد خوشبخت»معرفی و نقد و بررسی می شود.


این فیلم داستان نقش حلقه امیدبخش رادیو بین مردم و رزمندگان است ،«آبادان یازده ۶۰» روایت شوق انگیزی از مقاومت سرافرازانه جنوبی نشینان خونگرم‌ و عزیز ایران زمین به ویژه اهالی دلیر کوی ذوالفقاری آبادان در سالهای دفاع مقدس است؛همانها که با مقاومت مثال زدنی و متهورانه خود تا آخرین لحظات حیاتشان مانع از سقوط رادیو آبادان و افتادن آن به دست ارتش بعث شدند. ۱۱۶۰ فرکانس رادیو آبادان در طول سالهای دفاع مقدس است؛ فرکانس شورآفرین و امیدبخشی که اهالی شهر با گوش دادن به طنین آن به تداوم مقاومت و ایستادگی در جبهه نبرد حق علیه باطل تشویق می‌شدند.


در بخش سالن انتظار نیز ضمن بیان بخش هایی از زندگی زنده یاد جمشید مشایخی برخی ازآثار ایشان معرفی می شود و در بخش «روبروی صحنه» شنوندگان با صحبت های مهرداد خوشبخت درباره فیلم یازده ۶۰ را می شنوند.


شنوندگان «تماشاخانه » در «پرده اول» با محمد علی مومنی همراه شده و تازه ترین خبرهای حوزه تاتر را می شنوند و در «پرده آخر» نیز تازه ترین و آخرین خبرهای حوزه سینما رسانی می شود.


برنامه «تماشاخانه» به تهیه‌کنندگی پرویز جمالی، شنبه ها ساعت ۲۰ به مدت ۳۰ دقیقه روی آنتن رادیو فرهنگ می‌رود.

 

کد خبر 976178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha