دوران دفاع مقدس چراغ راه شهرداری شیراز است

فرج زاده گفت: : تداعی و گرامیداشت دوران دفاع مقدس، انرژی بخش بوده و برای خدمت رسانی به شهروندان، چراغ راه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «آرش فرج زاده»، امروز (شنبه 5 مهر) از دوران دفاع مقدس به عنوان چراغ راه عمران شهری یاد کرد و به خبرنگاران گفت: تداعی و گرامیداشت دوران دفاع مقدس، انرژی بخش بوده و برای خدمت رسانی به شهروندان، چراغ راه است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهرداری مرکزی شیراز افزود: ر آستانه چهل سالگی دفاع مقدس و گام دوم انقلاب اسلامی به فرماندهی رهبر مقام معظم رهبری، بهره گیری از شیوه و منش شهدا و ایثارگران در اولویت قرار دارد.

وی اضافه کرد: وجود یک هزار و 300 پرسنل شهرداری شیراز از خانواده شهدا و ایثارگران، مایه مباهات است که نشان از مشارکت و نقش شهرداری شیراز در حوزه دفاع مقدس به شمار می رود.

فرج زاده با تاکید بر نقش موثر تعامل مسئولان و حوزه عمران شهری با آرمان های دفاع مقدس و خانواده شهدا و ایثارگران عنوان کرد: وظیفه ای که امروز بر دوش حوزه شهرداری است باید به نحوی به خدمات رسانی منجر شود که شایسته رشادت های  رزمندگان و ایثارگران باشد.

وی تصریح کرد: امیدواریم که همراهی سایر دستگاه های شهری، استانی و شورای اسلامی شهر شیراز با شهرداری شیراز به ارائه بهترین خدمات شهری و عمرانی در شهر شیراز منجر شود.

کد خبر 976201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha