۲۲۴ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری هستند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: هم اکنون ۲۲۴ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، دکتر «سید علیرضا مروجی» در گفت و گو با خبرنگاران گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۳ بیمار جدید در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری شدند که ۲۱ نفر اهل کاشان و ۲ نفر از آران و بیدگل هستند. همچنین یک مرد ۵۵ ساله در این مدت به علت ابتلا به کرونا فوت کرده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان افزود: در حال حاضر ۲۲۴ بیمار حاد تنفسی در این بیمارستان بستری هستند که ۴۶ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر و درمان هستند.

 

مروجی در ادامه بیان داشت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در مجموع ۴ هزار و ۱۴۴ نفر از بیمارستان های منطقه کاشان و آران و بیدگل ترخیص شده اند؛  سه هزار و ۲۵۰ مورد آزمایش ابتلا به کرونا مثبت اعلام شده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان خاطر نشان کرد: طی این مدت، ۶۲ هزار و ۹۲۷ نفر مراجعه به مراکز درمانی دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل ثبت شده است.

 

مروجی  با بیان این نکته برای تمام بیماران بستری مشکوک به کرونا، فرآیند کامل درمان در بیمارستان ها توسط کادر درمانی انجام می شود، خاطر نشان کرد: مردم برای قطع زنجیره ابتلا به کرونا، از تردد های غیر ضروری در شهر خودداری کنند و در منازل بمانند./


/

کد خبر 976254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha