ایثار و شهادت، محور فعالیت های فرهنگی و هنری ارشاد مازندران است

زارع گفت: ایثار و شهادت، محور فعالیت های فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «عباس زارع » امروز ( 5 مهر) در دیدار با سردار ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اظهار کرد: خدمت در سنگر فرهنگ و هنر مرهون ایثارگری ها و رشادت های شهداست.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افزود: خرسندیم که در راه شهدا گام بر می داریم و فعالیت های فرهنگی هنری این اداره کل با محوریت ایثار و شهادت است.

 

وی همچنین از اجرای برنامه های مشترک فرهنگی هنری با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خبر داد و یادآور شد: همکاری های متقابل بین این دو اداره کل، در ارتقاء کیفی و کمی فعالیت های فرهنگی هنری استان مشهود است و باید در استمرار آن تلاش شود.

 

سردار «عبدالله  ملکی» هم در سخنانی خاطر نشان کرد: تلاش برای نهادینه کردن ارزش های اسلامی و انقلابی در بین نسل جدید و جوان مهمترین وظیفه دستگاه های فرهنگی است.

 

 مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران، در این دیدار با قدردانی از همراهی های ارزشمند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: توسعه فرهنگی هنری استان با تکیه بر آموزه های ایثار و شهادت در قالب فعالیت های خلاقانه و نو باعث شده تا اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه خالق آثار ارزشمندی بشوند.

 

وی در پایان با تاکید بر تعمیق هرچه بیشتر فعالیت های مشترک گفت: اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه خالق آثار ارزشمندی در استان مازندران هستند که آنان را در کشور به یک الگو تبدیل کرده است.

 

به گزارش شبستان، مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران  و حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران طی این دیدار بر استمرار همکاری های فی مابین و تعمیق هرچه بیشتر فعالیت های مشترک تاکید کردند.

کد خبر 976293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha